Beantwoord

Terugsturen apparatuur vergeten

• 4 juni 2019
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Beste,

Ik ben te laat met het terug sturen van mijn oude modem, ik heb een nieuwe gekregen omdat ik ben verhuisd.
ik krijg nu een boete van € 125,- voor het te laat terug sturen.
ik heb de box nog liggen, maar ivm verbouwingen / verhuizingen ben ik hem vergeten terug te sturen, als ik hem alsnog opstuur komt de boete dan te vervallen?

ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door TAVL 4 juni 2019, 11:58

Hoi @Jeffrey1989,

Met een verhuizing heb je inderdaad wel andere dingen aan je hoofd. Inmiddels al wel helemaal gesettled in je nieuwe woning? Werkt T-Mobile Thuis in jouw nieuwe woning goed?

De apparatuur moet je zeker terug sturen. Het is en blijft eigendom van T-Mobile. Webcare kan bekijken of de boete kan worden kwijtgescholden. Hiervoor moet er wel een verzendbewijs zijn. Het opsturen helpt dus zeker jouw zaak om tot compensatie te komen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi @Jeffrey1989,

Met een verhuizing heb je inderdaad wel andere dingen aan je hoofd. Inmiddels al wel helemaal gesettled in je nieuwe woning? Werkt T-Mobile Thuis in jouw nieuwe woning goed?

De apparatuur moet je zeker terug sturen. Het is en blijft eigendom van T-Mobile. Webcare kan bekijken of de boete kan worden kwijtgescholden. Hiervoor moet er wel een verzendbewijs zijn. Het opsturen helpt dus zeker jouw zaak om tot compensatie te komen.

Reageer