Beantwoord

terugsturen apparatuur zonder afzendergegevens

• 3 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste,

Ik zag dat er 255 euro is afgeschreven van mijn rekening, omdat ik de apparatuur niet heb teruggestuurd. Ik heb echter nooit een mail ontvangen met de gegevens waar ik de apparatuur naartoe kon sturen. Ook geen bevestiging van opzeggen van mijn abonnement trouwens. Na het zien dat er 255 euro was afgeschreven, heb ik gezocht naar het retouradres op jullie website en de apparatuur (welke al anderhalve maand in een doos klaar stond om opgestuurd te worden!) teruggestuurd. Ik ben daarbij echter vergeten een briefje te doen met mijn naam, adres en klantnummer. Het verzendbewijs van PostNL heb ik nog wel.

Kunnen jullie daarmee achterhalen dat de apparatuur in goede orde ontvangen is en kan de rekening daarmee ongedaan worden gemaakt?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Piotr 9 oktober 2019, 15:09

Hoi @ejgroen , ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de vergoeding gelukkig netjes voor je is ingediend! 😄Zodra het bedrag ook daadwerkelijk is goedgekeurd en verwerkt, wordt het gelijk kwijtgescholden met het openstaande bedrag. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hallo @ejgroen

Zou je dit via de klantenservice aan kunnen geven en eventueel een mailtje sturen met de track & trace en je gegevens naar info@t-mobilethuis.nl

De terugbetaling daarna kan een tijdje duren.

Success!
Reputatie 6
Badge +5
Het is klantenservice@t-mobilethuis.nl excuses.
Dank je Waggas!
Reputatie 6
Badge +5
@ejgroen ik ben een beetje slordig...
e-mailen kan je via de site of stuur een berichtje op Facebook of Twitter.
Via de site kon ik het niet vinden om een bericht te sturen. Op Facebook krijg ik alleen automatische antwoorden, geen persoonlijk contact.
Reputatie 6
Badge +5
@ejgroen hierbij de email Formulier, maar bel even van te voren en leg uit wat er precies aan de hand is en dat je de gegevens per mail verstuurd.

En op Facebook krijg je inderdaad een robot aan het woord zeg dan ik wil een medewerker spreken.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi @ejgroen , ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de vergoeding gelukkig netjes voor je is ingediend! 😄Zodra het bedrag ook daadwerkelijk is goedgekeurd en verwerkt, wordt het gelijk kwijtgescholden met het openstaande bedrag. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad!

Reageer