Beantwoord

Terugsturen na einde contract

• 5 januari 2021
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb per vandaag mijn contract wegens een verhuizing beëindigd, maar ik heb geen goed overzicht van de zaken die moeten worden teruggezonden. In de mail staat zeer algemeen opgesomd welke zaken ik zou "kunnen" hebben, maar deze is niet specifiek. Ik zou niet meer weten of de LAN kabel of HDMI kabel van mijzelf of van T-Mobile is.

Tot nu toe denk ik:

- HDMI kabel?

- Kabeltje tussen glasvezelpunt en router

- Router

- Mediabox

Kan een medewerker van de klantenservice mij precies vertellen welke dingen volgens hen moeten worden teruggezonden in mijn situatie?

icon

Beste antwoord door Jason 7 januari 2021, 09:29

Goedemorgen @JeroenTGT, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wat een prachtige start van 2021; een jaar met goede gezondheid en mooie veranderingen, hopelijk!

Wij willen graag alles wat in het installatiepakket zat terug hebben:

-Kabels*

-Modem

-TV Box(en)

-Afstandsbedieningen

-Eventuele Media Converter (alleen bij Glasvezel)

Mocht je de kabels echt niet meer kunnen vinden/onderscheiden van welke van jou zijn: geen zorgen. Dit is absoluut geen ramp, laat die in dat geval maar achterwege. Succes met de verhuizing en geniet van je nieuwe huis! 😄🏡

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @JeroenTGT, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wat een prachtige start van 2021; een jaar met goede gezondheid en mooie veranderingen, hopelijk!

Wij willen graag alles wat in het installatiepakket zat terug hebben:

-Kabels*

-Modem

-TV Box(en)

-Afstandsbedieningen

-Eventuele Media Converter (alleen bij Glasvezel)

Mocht je de kabels echt niet meer kunnen vinden/onderscheiden van welke van jou zijn: geen zorgen. Dit is absoluut geen ramp, laat die in dat geval maar achterwege. Succes met de verhuizing en geniet van je nieuwe huis! 😄🏡

@Jason 

Bedankt voor je antwoord! Ik zie in de handleiding dat ik de volgende zaken moet terugsturen:

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/thuis/handleidingen/thuis-handleiding-glasvezel-internet-tv-bellen-installatie--entone.pdf

Maar er wordt daar een Gbic module oid genoemd. Ik zou niet weten waar ik die vandaan moet toveren. Is die altijd aanwezig? Ik zit volgens mij op jullie eigen glas netwerk. Het enige wat er nog hangt, is een beige kastje, maar daar komt volgens mij een glasvezel kabel uit, en daar kom ik liever niet aan met klooien.

Reputatie 7
Badge +7

@JeroenTGT Heel graag gedaan! 

De GBIC is een gigabit interface converter die normaliter in de netwerkpoort van een modem aangesloten wordt om het signaal om te zetten. Je kunt het beschouwen als een kleine zender die wordt aangesloten op de GBIC-poort van een netwerkswitch en aan het andere uiteinde wordt aangesloten op een Glasvezelkanaal en Gigabit Ethernet (GbE) glasvezelkabels.

Deze is destijds echter niet meegeleverd, dus die je kunt volledig negeren.

Reageer