Beantwoord

Teveel afgeschreven

• 4 januari 2021
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Helaas ik ben overgestapt en heb mijn overeenkomst sinds 2 maanden binnen. Geen enkele afschrijving klopt (natuurlijk teveel afgeschreven!) van de eerste 2 maanden start bij t mobile

De chats geven geen antwoorden op mijn vragen.

Telefonisch niet te bereiken. Ben al 1,5 maand af en toe aan het bellen op verschillende tijdstippen.

icon

Beste antwoord door Jason 11 januari 2021, 11:13

Goedemorgen @MirjamdL, ik heb de periode 9 november 2020 tot en met 9 januari 2021 voor je vergoed. De vergoeding zal op een volgende factuur in mindering worden gebracht op het maandbedrag. Mocht er hierna nog een bedrag open blijven staan (aan onze kant), dan zal dit overgemaakt worden op jouw rekening.

Indien het te vergoeden bedrag op de factuur van februari staat, dan zal het 32 dagen na de factuurdatum worden overgemaakt. Houd in dit geval nog rekening met de maximale transcatietijd tussen banken onverling - dit bedraagt standaard maximaal vijf werkdagen.

Ik heb je zojuist een e-mail toegestuurd ter bevestiging van de vergoeding. Stay safe!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hi @MirjamdL, hoewel het mij niet geheel duidelijk is wat je bedoelt, vermoed ik dat je op dezelfde vraag doelt als de vraag die je in dit topic hebt gesteld: overstap gemaakt.

Mocht er toch nog iets anders spelen, plaats het gerust in dit of het andere topic!

Beste Cal,

Ja telefonisch is inmiddels beloofd de maanden november en december (tele 2) te crediteren, omdat ik vanaf 2 november bij T mobile ben.

Ik zie het graag tegemoet.

mvg Mirjam

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @MirjamdL, ik heb de periode 9 november 2020 tot en met 9 januari 2021 voor je vergoed. De vergoeding zal op een volgende factuur in mindering worden gebracht op het maandbedrag. Mocht er hierna nog een bedrag open blijven staan (aan onze kant), dan zal dit overgemaakt worden op jouw rekening.

Indien het te vergoeden bedrag op de factuur van februari staat, dan zal het 32 dagen na de factuurdatum worden overgemaakt. Houd in dit geval nog rekening met de maximale transcatietijd tussen banken onverling - dit bedraagt standaard maximaal vijf werkdagen.

Ik heb je zojuist een e-mail toegestuurd ter bevestiging van de vergoeding. Stay safe!

Reageer