Beantwoord

Thuis abonnement opgezegd

• 2 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb het abonnement op gezegd per 5-10 maar ik wil wat langer blijven, kan dit alleen via de telefoon of ook via deze site?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 2 oktober 2017, 16:27

Hallo Marjo1810,

Jammer dat je gaat, mag ik vragen waar je naartoe gaat ?

In veel gevallen word er een Telco migratie aangevraagd, en maak je gebruik van de overstapservice van de nieuwe provider dan word T-Mobile daarvan op de hoogte gebracht.

Stap je over naar de kabel of ga je verhuizen dan kan je het beste even bellen. doorgaans duurt het 24-48 uur voor een moderator reageert. ook kan het zijn dat je opzegging al te ver in het systeem zit waardoor het niet meer uitgesteld kan worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik zou ff bellen voor de zekerheid 0800-0092
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Marjo1810,

Jammer dat je gaat, mag ik vragen waar je naartoe gaat ?
In veel gevallen word er een Telco migratie aangevraagd, en maak je gebruik van de overstapservice van de nieuwe provider dan word T-Mobile daarvan op de hoogte gebracht.
Stap je over naar de kabel of ga je verhuizen dan kan je het beste even bellen. doorgaans duurt het 24-48 uur voor een moderator reageert. ook kan het zijn dat je opzegging al te ver in het systeem zit waardoor het niet meer uitgesteld kan worden.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Marjo1810, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat mijn collega de opzegdatum heeft aangepast naar 19 oktober, helemaal goed! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

Reageer