Beantwoord

Thuis apparatuur teruggestuurd maar niet ontvangen, hoe op te lossen?

• 24 april 2020
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb de apparatuur (modem) na annuleren van mijn abonnement netjes teruggestuurd.

Inmiddels krijg ik voor de tweede maal een e-mail dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs. Dat er automatisch een boete wordt gegeven en deze ook nog een via automatische incasso via mijn abonnement wordt verrekend is onacceptabel.

In de e-mail staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar dit is inmiddels een maand geleden op 28-03-2020.

Hoe wordt dit afgehandeld?

icon

Beste antwoord door Ginny 28 april 2020, 15:12

Hoi @smiro84. zoals @Waqqas terecht aangeeft: als je een Track & Trace bewijs hebt, is er niets aan de hand. Zou je mij een foto in een privébericht kunnen sturen? Als de apparatuur netjes retour is gekomen, kan ik ervoor zorgen dat de boete gecrediteerd wordt. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op de button ‘verstuur bericht’ te klikken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Zolang je het verzendbewijs en track & trace hebt dan moet het goed komen. Wacht even op de reactie van een Moderator, ze zullen reageren binnen de 24/48 uur maar vanwege het weekend kan het misschien wat langer duren.

Een bericht achterlaten voor Twitter of Facebook webcare kan ook, dan kan je ook meteen het verzendbewijs uploaden in een privé chat.

Als je bij Facebook eerst de bot krijgt zeg dan ik wil een medewerker spreken.

Dat zal ik ook eens proberen. Best even zoeken om iemand persoonlijk te pakken te krijgen. Bedankt.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @smiro84. zoals @Waqqas terecht aangeeft: als je een Track & Trace bewijs hebt, is er niets aan de hand. Zou je mij een foto in een privébericht kunnen sturen? Als de apparatuur netjes retour is gekomen, kan ik ervoor zorgen dat de boete gecrediteerd wordt. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op de button ‘verstuur bericht’ te klikken.

Reageer