Beantwoord

Thuis en mobiel

• 16 november 2017
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Hoi!
Ik heb een vraag. Ik ben al jarenlang T-mobile klant via mijn mobiel, nu hebben wij thuis ook T-mobile thuis sinds de overgang van Vodafone naar T-mobile. Nou staan beide producten op verschillende e-mailadressen aangemeld. Ik heb al eens geprobeerd om mijn mobiele account te koppelen aan mijn nieuwe e-mail, maar dat kon ik niet wijzigen. Ik heb dus ook niks van het combinatievoordeel gezien. Waarschijnlijk staat de TV op naam van mijn man (met mijn e-mail adres) en mijn mobiele abonnement op mijn naam. Dit moet toch beter geregeld kunnen worden lijkt mij 🙂.
Groetjes!
icon

Beste antwoord door Brian 20 november 2017, 14:08

Bedankt voor je privébericht S2304T, ik heb het meteen voor je uitgezocht en goed nieuws, vanaf 6 oktober wordt het Combi Voordeel al automatisch toegepast! Vanaf oktober is je factuur dus al € 2,50 per maand lager én je kan gratis gebruik maken Fox Sports Eredivisie. Er hoeft dus niets meer aangepast te worden om gebruik te maken van de korting! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hi S2304T, top dat jullie Thuis én Mobiel klant zijn! Wees gerust, het combinatievoordeel wordt toegekend aan de hand van het adres. Als beide abonnementen op hetzelfde adres staan dan kom je automatisch in aanmerking voor de korting. De korting wordt binnen 30 dagen na de start van je abonnement toegepast en je ontvangt de aansluitkosten dan van ons terug. Als je wil dan kan ik het e-mailadres voor je mobiele abonnement voor je aanpassen, stuur mij hiervoor dan even je 06-nummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht. Dan controleer ik ook meteen even voor je of het gelukt is met de combinatiekorting!
Reputatie 7
Badge +8
Bedankt voor je privébericht S2304T, ik heb het meteen voor je uitgezocht en goed nieuws, vanaf 6 oktober wordt het Combi Voordeel al automatisch toegepast! Vanaf oktober is je factuur dus al € 2,50 per maand lager én je kan gratis gebruik maken Fox Sports Eredivisie. Er hoeft dus niets meer aangepast te worden om gebruik te maken van de korting! 🙂
Fantastisch :D
Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +8
Graag gedaan hoor 😳