[Thuis] Onderhoud in oktober

• 18 september 2019
  • 13 reacties
  • 4994 Bekeken
[Thuis] Onderhoud in oktober
Reputatie 6
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 3996 reacties

We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en vast bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk eind september en in oktober.

Voor wie geldt dit?
Deze update geldt voor een deel van onze klanten. Voordat het onderhoud plaats vindt ontvang je van ons een service e-mail met uitleg over de update. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan geldt het onderhoud niet voor jou!

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op een aantal verschillende datums:

• 1 oktober - in de nacht van maandag 30 september op dinsdag 1 oktober tussen 02:00 uur en 04:00 uur.

• 10 oktober - in de nacht van woensdag 9 oktober op donderdag 10 oktober tussen 02:00 uur en 04:00 uur.

• 15 oktober - in de nacht van maandag 14 oktober op dinsdag 15 oktober tussen 02:00 uur en 04:00 uur.

Het onderhoud vindt ‘s nachts plaats, je kan dan geen gebruik maken van TV, Vast Bellen en Internet. TV Anywhere is wel beschikbaar.

Let op: ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?
Voor de update hoef je zelf niets te doen. We doen het op afstand, dus je kan lekker blijven slapen. 

Als we klaar zijn
Na de update moet je soms zelf je modem (en/of zwarte media converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen, en sluit hem vervolgens weer aan. Wacht to de modem helemaal is opgestart en pas daarna de media convertor weer aan op de modem.

Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is er op gericht om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er dus niets. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabiel blijven werken. 

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

This topic has been closed for comments

13 reacties

Lijkt wel alof er ieder weekeinde problemen zijn met internet thuis. Gebruik t-mobile nu een aantal maanden en ben niet tevreden. Ook niet over klantenservice, die moeilijk te bereoken is.
Reputatie 6
Is dit de update die het telefonie probleem op de Zyxell ook op moet lossen, dan bedoel ik het gedeelte van nummer herkenning wat nu niet werkt.
Reputatie 6
Badge +7
@daan.van.gruisen Ik maak je graag weer een tevreden klant! 🙂 Welke problemen ervaar je precies? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

@Doornekamp33 Dat is helaas een aparte update en deze kunnen we vaak op afstand 'pushen'. Dit onderhoud is gepland onderhoud aan het netwerk waar daadwerkelijk monteurs aan te pas komen, vandaar de downtime. Uiteraard laten we het weten zodra we de update voor de nummerherkenning uit gaan rollen!
Reputatie 6
@Brian dat had ik begrepen, maar jammer dat het zo lang moet duren voordat het uitgerold word, daar is de concurentie toch beter in.

Blokjes, Blokjes, Blokjes én een chagerijnige man door TMobile :’( … al drie weken slechte ontvangst!!!

Successvolle update. Nu werkt internet thuis niet meer en kan de monteur pas over twee weken langskomen! Tijd om op zoek te gaan naar een andere internet provider. 

Reputatie 5
Badge +2

Hey @xxMariellaxx,

Blokjes en een chagrijnige partner, daar moeten we iets aan doen! Ik geef je alvast een tip hoe je dit probleem kunt oplossen. Allereerst het opnieuw aanmelden van je TV Box:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan. Grote kans dat je hiermee direct het beeld hersteld hebt!

Mocht je na deze stappen nog steeds last hebben van blokkerig beeld, dan kun je deze pagina raadplegen. Ik hoor graag of het heeft geholpen! 

​​Hoi ​​@Daniel231,

Dat hoor ik niet graag! Heb je ook al geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met onze monteur afdeling op het volgende nummer: 088-2000 151? Regelmatig komt het voor dat er een afspraak wegvalt waardoor je eerder geholpen kunt worden. 

Reputatie 1

@Brian het zal toch een klein wondertje zijn als (áls!) nummerweergave icm het Zyxel modem gaat werken. Lees al sinds juli dat T-Mobile er druk mee is, en steeds maar dezelfde "dooddoeners" als reactie: zo snel mogelijk, we laten het weten, onze techneuten zijn er keihard mee bezig enzovoorts. Daar wordt je als klant toch moedeloos van.😏

Reputatie 6

De mail die ik kreeg dat 28/29 oktober er onderhoud gepleegd gaat worden heeft met dit te maken, een simpele netwerk aanpassing, of eindelijk die lang beloofde Zyxel update die de nummer herkenning moet gaan oplossen.

Want die datum staat niet in de startpost maar de link in de mail gaat wel hier heen.

#duurt wel lang allemaal.

Anders zet je de update op een USB stick, pomp ik hem er zelf wel in.

Reputatie 7
Badge +10

@Doornekamp33 ja dat is de update. je dient dan wel de zyxel aan te sluiten anders komt de firmware er niet op 😉

Reputatie 6

Mooi, dan gaan we hem.zondag er tussen zetten, dan weten we of het ook.echt gaat werken.

Dank je @Hidden.nld voor het antwoord.

Wel jammer dat ze het hier niet aanvullen, als nu de datum bekend is.

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb zojuist een update geplaatst in het topic over het uitgestelde onderhoud: problemen nummerweergave vaste telefonie.

Reputatie 6
Badge +3

Ow, ik las de titel en dacht jullie komen mijn huis poetsen. Maar helaas, verkeerd gelezen. :stuck_out_tongue_winking_eye: