Beantwoord

Thuis rekening betalen nadat ik deze gestorneerd had

• 8 september 2017
  • 11 reacties
  • 346 Bekeken

Khad voor even bedrag teruggeboekt nu 24 uur later wil ik het weer betalen ik weet echter niet hoe, iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Sander 11 september 2017, 12:08

Hoi tmobieltje,

Goed dat je even aan de bel trekt. Zeker als je er snel bij bent, kan het niet veel kwaad, maar het is wel belangrijk dat het goed geregeld is.

Je kunt via internetbankieren je rekening betalen met onderstaande gegevens:
Betaling vanaf een Nederlandse rekening
Rekeningnummer Rabobank
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer

Mocht een eerste incassopoging van ons mislukken (omdat je deze hebt gestorneerd bijvoorbeeld), dan doen we een week later altijd een tweede poging. Let dus op dat een rekening niet dubbel wordt betaald.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi, zie je die optie niet in de app/site in je account bij 'facturen'?
Badge +13
Ik vermoed dat het nog niet zichtbaar zijn met verwerkings tijd te maken heeft.
Is het de laatste factuur of een van langer terug?
Het betreft de laatste factuur en er staat nu een rood kruisje als nog niet betaald
Nee en eigenlijk geen idee waar ik moet zoeken
Badge +13
En wanneer had die laatste factuur betaald moeten zijn?
28 augustus had ik betaald ,6 sept heb ik het teruggeboekt en wilde 8 weer betalen, maar dat lukt niet
Badge +13
Maar nogmaals wanneer moest de betaling uiterlijk binnen zijn bij T Mobile?

Ik denk dat het systeem dit gerommel ook moet verwerken het is tenslotte geen bank waar je even geld leent.
Hou er rekening mee dat er extra kosten aan vast kunnen komen te zitten vanwege te late betaling.
Geen idee, is altijd auto atische incasso dus de 28e is door tmobile gekozen, maar soms werkt hun administratie niet en zijn hun maand vergeten en boeken dan vervolgens 2 x af...dus dan extreem bedrag en daarom teruggeboekt..
Badge +13
Als ze 2 in een afboeken dan zullen de vorige pogingen niet gelukt heb je kans van
Dus dan zal het saldo op moment van afschrijven te laag zijn geweest en dan proberen ze in de weken die volgen het nogmaals.
Nee, saldo was voldoende,das zeker, nou ja kwacht maar af,..voorheen was ik. Vodafoneklant,maar ja tmobile heeft overgenomen
Reputatie 7
Badge +5
Hoi tmobieltje,

Goed dat je even aan de bel trekt. Zeker als je er snel bij bent, kan het niet veel kwaad, maar het is wel belangrijk dat het goed geregeld is.

Je kunt via internetbankieren je rekening betalen met onderstaande gegevens:
Betaling vanaf een Nederlandse rekening
Rekeningnummer Rabobank
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer

Mocht een eerste incassopoging van ons mislukken (omdat je deze hebt gestorneerd bijvoorbeeld), dan doen we een week later altijd een tweede poging. Let dus op dat een rekening niet dubbel wordt betaald.

Reageer