Beantwoord

Thuisvoordeel (ex vodafone thuis en mobiel klant)

Sinds gisteren ben ik dan eindelijk helemaal over. Van Vodafone Thuis naar T Mobile Thuis en mijn oude Vodafone nummertje is sinds gisteren ook over naar T Mobile mobiel. Een van de vele medewerkers die ik heb gesproken van T Mobile heeft mij verzekerd dat er aan de voordelen die ik in de oude situatie had niets veranderd. Ik houd mijn 3 extra TV pakketten en 3 GB mobiele data. Maar nu ik dan eindelijk een account heb kunnen aanmaken zie ik wel de 5 GB van mijn abo staan, maar nergens meer de 3GB vanuit mijn thuisvoordeel.. Iemand enig idee? Of ga ik toch spijt krijgen van mijn overstap?:?
icon

Beste antwoord door Gino 9 maart 2017, 15:16

Ik denk dat mijn collega je niet goed begrepen heeft. Je krijgt bij T-Mobile een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden, hierdoor zijn de 'oude' acties vervallen. We werken hard aan nieuwe voordelen maar deze zijn er nog niet, deze verwachten we snel te kunnen bieden. :)

=>> Alle communicatie rondom de nieuwe combinatiekorting tussen T-Mobile mobiel en T-Mobile Thuis is in dit topic te vinden.
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 1
Ik denk dat mijn collega je niet goed begrepen heeft. Je krijgt bij T-Mobile een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden, hierdoor zijn de 'oude' acties vervallen. We werken hard aan nieuwe voordelen maar deze zijn er nog niet, deze verwachten we snel te kunnen bieden. :)

=>> Alle communicatie rondom de nieuwe combinatiekorting tussen T-Mobile mobiel en T-Mobile Thuis is in dit topic te vinden.
Dat is vreemd. Ook tegen mij werd verteld dat alles hetzelfde zou blijven als ik zou overstappen.
Ook bij mij blijkt nu nadat ik ben overgestapt met mijn mobiel van Vodafone naar TMobile dat mijn extra Mb's weg zijn.
Wel heb ik nog het extra tv zenderpakket.
Vreemd dat nu dus dit allemaal anders blijkt te zijn.

Gaat hier nog iets aan veranderen???
Reputatie 2
Hoi MThomasse,

Er zal uiteraard ook bij T-Mobile een combinatie actie komen voor onze Thuis klanten die ook een mobiel abonnement bij ons hebben. Zodra er meer bekend is zullen wij dit gelijk met jullie delen.
Ik ben ooit overgegaan naar vodafone thuis vanwege de 3GB internet die je extra krijgt. Deze komt natuurlijk te vervallen als ik mijn mobiel abonnement verleng bij vodafone. Wanneer komen jullie met een vergelijkbare actie, zodat ik dan naar T-mobile mobiel overstap?
goedemorgen allen, ik geloof dat er bij T-Mobile meerdere collega's rondlopen die het dan niet goed begrepen hebben of wij hebben allemaal toevallig dezelfde medewerker gehad.
Ik heb exact hetzelfde ondervonden.
er is mij toegezegd dat ook de 3 GB extra die ik had bij Vodafone had, zou behouden bij het overstappen.
ik had een red abonnement van 3 GB plus 3 GB extra ivm vodafoon thuis. kostte 41 euro.
nu heb ik 5 GB bij T-Mobile voor 36 euro maar als ik 1 GB erbij koop dan ben ik 42,50 kwijt. Zou iemand van klantenservice mij kunnen uitleggen waarom ik zou overstappen als ik er op achter uit ga. gaat mij niet om die paar euro's maar meer om krijgen wat we afspreken met elkaar.
toevallig lees ik hier dat ik dus niet de enige ben die dit is overkomen.
hoe nu verder?
Sinds gisteren ben ik dan eindelijk helemaal over. Van Vodafone Thuis naar T Mobile Thuis en mijn oude Vodafone nummertje is sinds gisteren ook over naar T Mobile mobiel. Een van de vele medewerkers die ik heb gesproken van T Mobile heeft mij verzekerd dat er aan de voordelen die ik in de oude situatie had niets veranderd. Ik houd mijn 3 extra TV pakketten en 3 GB mobiele data. Maar nu ik dan eindelijk een account heb kunnen aanmaken zie ik wel de 5 GB van mijn abo staan, maar nergens meer de 3GB vanuit mijn thuisvoordeel.. Iemand enig idee? Of ga ik toch spijt krijgen van mijn overstap?:?

mag ik vragen of er vanuit T-Mobile nog verder actie is ondernomen of contact met jou is geweest
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hanssnah,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je verkeerd geïnformeerd wordt! Allereerst excuses daarvoor als dat is gebeurd. Ik zie dat je over jouw vraag al een keer contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Jouw 3GB extra die je bij jouw Vodafone abonnement ontving, zijn komen te vervallen op het moment dat je overstapte naar T-Mobile mobiel. Dit staat ook aangegeven op de speciale actiepagina van ons. Alleen als je Vodafone Mobiel hield, bleef je deze extra data ontvangen zolang je een daarvoor in aanmerking komend Vodafone mobiel abonnement hebt.

Wel heb je een speciaal aanbod van ons gekregen. Dit speciale aanbod vind je terug op deze pagina. Je ontvangt 5 euro extra korting per maand op ons nieuwste abonnement: Go Basic, Go Up en Go Next. Als je een toestel bij je Vodafone abonnement had, hebben wij deze voor je afbetaald en daarnaast betaal je geen aansluitkosten. Ik zie dat je op dit moment een T-Mobile GO Next abonnement hebt voor 16 euro per maand en daarbij een toestel hebt gekozen die je maandelijks afbetaalt. Dat is het scherpste aanbod dat we je konden doen en je ontvangt dus 5 euro extra korting per maand omdat je gebruik mocht maken van een speciale actie.

Ik zie overigens dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Als je jouw groep aanmaakt krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is je extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Klinkt best goed toch? In dit topic vind je meer informatie.

Ik begrijp dat je had gehoopt op een ander antwoord, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Wel grappig dit en hoe je iets kan afschuiven wat een collega gezegd zou hebben. In een van de eerdere antwoorden op deze vraag geeft medewerker Jeroen aan dat er aan een combinatie deal gewerkt wordt en dat we daar zsm van zullen horen. Nu in de laatste reactie hoor je hier niets meer over en komt het verhaal naar voren over een "speciaal aanbod qua overname en korting op je abb. en TMobile samen waar een ieder indien gewenst gebruik van kan maken. Zo houden we elkaars hand boven het hoofd en ondertussen hebben je klanten die iets beloofd worden nog altijd geen antwoord en oplossing over iets wat toegezegd wordt......
Ook ik ben gedwongen over te stappen naar T-Mobile, meteen al een leuke ervaring met klantenservice gehad. Mij is ook door meerdere personen het zelfde verteld, thuisvoordeel blijft. Leugens zijn het.

Maar goed, een supervisor van T-Mobile klantenservice heeft mij meegedeeld dat er binnenkort waarschijnlijk een prijsverhoging aankomt en dus je contract kunt ontbinden. MAAK ER ALLEMAAL GEBRUIK VAN, Geen enkele medewerker is afgestemd op de andere.

P.S.

klacht tegen betreffende supervisor ingediend, mensen tegen wie je klacht indient bij T-Mobile handelen blijkbaar hun eigen klacht af, erg eng verhaal gezien als je persoonlijke gegevens bij die gene bekend zijn.
Reputatie 7
Badge +20
@MThomasse,

Mijn collega Thalina reageert op een andere situatie. Als ik het goed begrijp heb jij het over een combideal als je T-Mobile Thuis en T-Mobile mobiel hebt. De vraag waar Thalina op reageert gaat over het voordeel dat klanten hadden bij Vodafone Thuis en Vodafone Mobiel en hoe dat zit als je nu overstapt naar T-Mobile mobiel. De combideal als je T-Mobile Thuis en T-Mobile mobile neemt waar Jeroen het over heeft wordt aangewerkt en die gaat er zeker komen. Alleen kan ik op dit moment er weinig over zeggen omdat er nog niets bekend is.

@Turan;

Jammer om te lezen dat je een mindere ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Wij geven op deze pagina en in onze FAQ topic aan dat je Mobiel + Thuis Voordeel in de vorm van een extra data pakket blijft zoals het is, zolang je een daarvoor in aanmerking komend Vodafone mobiel abonnement hebt. Als je dus bent overgestapt naar T-Mobile mobiel dan komt deze te vervallen. Jammer om te horen dat je hier niet goed over geïnformeerd bent. Ik zie dat je niet bent ingelog met jou My T-Mobile account en dus kan ik je gegevens niet bekijken. Als je graag wilt dat ik meekijk en dan kun je opnieuw inloggen met jouw My T-Mobile account.
Geen T-Mobile mobiel, na 5 keer contact op te hebben genomen om mijn hierover terug te bellen en hier eventueel gebruikt van te maken heb ik het opgegeven.

Gaat enkel om T-Mobile thuis. Er zou niks veranderen, dit gebeurt dus wel. ik raak uiteindelijk mijn Vodafone thuisvoordeel 3gb kwijt. Ik wacht even mijn klachthandeling af. Misschien dat er nog een competente medewerker is die hier wel wat mee kan. Tot nu toe heb daar geen vertrouwen in helaas.
Reputatie 4
Hoi Turan,

Niet fijn om te horen dat je vertrouwen minder is geworden. Het is prima dat je de klachtafhandeling wilt afwachten. Als je toch nog wilt dat wij met je meekijken, dan kan je dat altijd aangeven.

Als er iets nog iets anders is waar ik je bij kan helpen, dan hoor ik dat graag van je!
@Hajar. Ik denk niet dat ze op een andere situatie reageert. Ook ik had Vodafone thuis en Vodafone mobiel. Na de overname door TMobile werd mij een aanbod gedaan om onder dezelfde voorwaarde ook mijn mobiel over te laten nemen door TMobile. Dit met behoud van alle voordelen van die ik had. Vraag is nu dus simpel: Waarom heb ik nog wel de voordelen op mijn tv pakket door een extra zenderpakket maar ben ik de extra GB's data kwijt na de ook de overstap met mijn mobiele abb van Vodafone naar TMobile terwijl dit wel beloofd werd.
Hoi Turan,

Niet fijn om te horen dat je vertrouwen minder is geworden. Het is prima dat je de klachtafhandeling wilt afwachten. Als je toch nog wilt dat wij met je meekijken, dan kan je dat altijd aangeven.

Als er iets nog iets anders is waar ik je bij kan helpen, dan hoor ik dat graag van je!

Vertrouwen is niet minder geworden, er is helemaal geen vertrouwen meer. Ik heb nooit goede ervaringen gehad met T-Mobile. Ondanks mijn ervaringen heb ik besloten T-Mobile een kans te geven. Tot 5 keer toe contact opgenomen met klantservice om klant te worden! Wederom zwaar teleurgesteld. Net als bij vele anderen word er door de klantenservice het één en ander belooft maar niet waargemaakt. Er word dus gewoon tegen klanten gelogen. Daarnaast is uw klantenservice zeer onbeschoft en blijkbaar niet goed opgeleid. Helaas word ik nog steeds gedwongen klant te blijven. Ik denk dat ik samen met meerdere teleurgestelde klanten hier voldoende animo kan vinden om deze loze beloftes aan te kaarten bij ACM en hierdoor een keuze moeten kunnen krijgen om te bepalen of we wel of niet met T-Mobile in zee willen gaan. Ik wil dit in elk geval niet.
Reputatie 7
Badge +20
@MThomasse,

Op onze website geven wij ook duidelijkheid dat alleen je Mobiel + Thuis Voordeel in de vorm van een extra data pakket alleen blijft zoals het is zolang je een Vodafone mobiel abonnement hebt dat daarvoor in aanmerking komt. Stap je over naar T-Mobile mobiel dan komt het extra data pakket te vervallen. Excuses als je hierover verkeerd bent geïnformeerd. De combideal waar Jeroen het over heeft is wel met een T-Mobile mobiel abonnement en daar zijn we nog mee bezig. Het gaat er zeker komen!

@Turan1978,

Nogmaals jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice en dat je daardoor geen vertrouwen meer hebt in ons. Dat is niet de normale gang van zaken bij ons! Wij proberen altijd mee te denken met de klant en ook in dit geval willlen wij graag met je meekijken als je dat liever hebt.
@Hajar

Ik heb een klacht ingediend over een betreffende medewerker, deze medewerker heeft mij klacht behandeld en afgewezen, wederom een klacht ingediend. weer word dit deel van mijn klacht niet behandeld. T-Mobile verwijst continue naar de algemene voorwaarden. Welke algemene voorwaarden? Ik ben het niet eens dat ik klant moet blijven bij T-Mobile. ik heb niet gekozen voor een overname. U geeft aan dat er niks veranderd, er veranderd wel degelijks iets. ik kan het net als vele anderen hier blijven roepen. T-Mobile doet er niks mee. Als ik nu nog klant bij Vodafone thuis zou zijn had ik gewoon mijn mobiele abo kunnen wijzigen en nog steeds 3gb voordeel gehad. Zou dit vervallen dan had ik mijn contract opgezegd, kosteloos. Ik heb namelijk vanwege de voordeel destijds voor Vodafone thuis gekozen. Niet voor T-Mobile. Toch schuilt T-Mobile zich achter voorwaarden en wetgeving om een klant gedwongen klant te laten blijven. Uw organisatie mist een kwalitatieve goede klantenservice. Elke medewerker geeft andere informatie.

Hoe kunt u mij nu verder helpen? Ik ben benieuwd en wacht af op uw reactie.
Reputatie 4
Hoi Turan,

Als je jouw forum account koppelt aan jouw My T-Mobile, dan krijgen ik en mijn collega's inzicht in jouw gegevens.
Op die manier kunnen wij met je meedenken en kijken naar een oplossing! 🙂
Als er ik achter kan komen hoe ik kan inloggen op my Vodafone thuis dan zal ik een poging doen. Voor de duidelijkheid, ik heb bij u slechte organisatie geen mbiel en dus geen my tmobile. en nooit gebruik gemaakt van my Vodafone. Oplossing is nog steeds erg simpel. Op basis van verstrekte leugens van T-Mobile en het schenden van voorwaarden wil ik dat T-Mobile mij contract ontbindt. Dat is de enige oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Turan,

In dit geval gaat het om de gegevens via dit forum. Je kunt via jouw profiel jouw klantnummer invoeren, zodat dit uitgezocht kan worden. We horen graag of het gelukt is.
Ook ik ben zeer teleurgesteld in het uitblijven van een 4P aanbieding van T-mobile. De overname was al bekend in november 2016 en dit heb ik mee laten wegen in mij keuze voor Tmobile mobiel. Nu eind April is er nog steeds geen 4P combi voordeel en overweeg ik toch om gebruik te maken van het feit dat ik contractvrij ben met mijn thuis abonnement. Dat zou ik erg jammer vinden maar als T-mobile er zo lang over doet om dit in te voeren wat toch echt zorgt voor klanten binding. Dan ga ik liever opzoek naar een andere provider voor mijn thuis producten waar ik wel een goed modem geleverd krijg... Graag eens duidelijkheid of het er komt en binnen welk tijdsbestek. Praten we over weken maanden of jaren ? Mag toch hopen dat de mensen binnen Tmobile ook wel weten dat een klant niet informeren slechter is dan een vervelende waarheid vertellen. Liever duidelijkheid dan al dit geklets van het komt eraan wat we al sinds februari horen.
Nu Vodafone over is naar T.Mobile heb ik nu een alles in een pakket van T mobile en een mobiel abonnement van T mobile. Dit zou normaal samen kunnen gaan en zou ik veel voordelige uit moeten komen. Zit nu op boven de 80 euro per maand wat natuurlijk te gek is . Had verwacht benaderd te zijn met een mooie nieuwe actie prijs maar he juist helemaal niets gehoord. Erg jammer
Het blijft inderdaad vreemd dat er nog altijd geen duidelijkheid of aanbod is. Ondertussen bieden alle andere aanbieders, lees KPN, Telfort, Vodafone (icm Ziggo) en zelfs Tele2 combi kortingen/acties. Dus waar blijft TMobile??? Inderdaad wordt er veel gezegd/gesproken maar een aanbod is er nog altijd niet!!!

Reageer