Beantwoord

Tijdelijke verhuizing

• 19 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

Reputatie 1
Kan ik mijn T-Mobile thuis abbo voor zeg plm 8 maand stopzetten i.v.m. verhuizing ?
Ik ga tijdelijk bij familie intrekken ( die hebben ook T-Mobile thuis) , ons nieuwe huis is pas klaar rond juli/augustus 2020.
Ik ben zeker van plan om weer gebruik te maken van het complete pakket van T-Mobile thuis.
Of moet ik abbo opzeggen en dan weer opnieuw aanvragen in 2020 ?

Grtz,

Karel
icon

Beste antwoord door Brian 22 augustus 2019, 14:16

Hi @CasaDude, je vaste abonnement kan je niet tijdelijk stopzetten maar bij een verhuizing kunnen we deze zonder problemen kosteloos voor je opzeggen. Ik heb je zojuist een privébericht met meer informatie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @CasaDude, je vaste abonnement kan je niet tijdelijk stopzetten maar bij een verhuizing kunnen we deze zonder problemen kosteloos voor je opzeggen. Ik heb je zojuist een privébericht met meer informatie!
Ik ga verhuizen maar mijn nieuwe huis is nog niet beschikbaar. Het internet bij de huidige huis is niet gewenst door huidige bewoners. Hoelang duurt oplevering van nieuwe verbinding in het tijdelijke verblijf?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @MrNerd79, spannend, wanneer is de nieuwe woning klaar? 🙂 Gemiddeld houden we ongeveer 4 weken aan voor DSL en 4 - 6 weken voor Glasvezel. Als je afstand doet van de bedenktijd dan kunnen we direct starten en hoeven we niet 14 dagen te wachten. Als het gaat om nieuwbouw kan de oplevering langer duren, vaak moet de aansluiting dan namelijk eerst nog aangelegd worden vanuit de centrale door de netbeheerder.

Reageer