Beantwoord

tmobile thuis werkt niet postcode 3194

• 25 juni 2019
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

Sinds 22 juni geen internet thuis.
met tmobile contact gehad
zij hebben mij doorverwezen naar guidion
guidion aan de lijn gehad op 24 juni.
pas na 44 minuten iemand aan de lijn gehad
ik moest terug gebeld worden voor een afspraak
NOOIT MEER GEBEURD
wat nu???
icon

Beste antwoord door Glassertje 27 juni 2019, 10:51

Hallo @Karasugoi Welkom op het forum.

Vervelend dat het zo loopt. Ik zal je wat uitleg geven. Door de overstapweken is het drukker bij T-Mobile dan ze zelf verwacht hadden. Wat resulteert in lange wachttijden bellen naar klantenservice.

Tijdens diezelfde weken, kreeg T-Mobile problemen met het verzenden van installatiepakketten. Dit is inmiddels opgelost, maar hierdoor heeft Guidion een achterstand opgelopen en duurt het zo lang

Ik snap dat je daar niks aan hebt en zo vlug mogelijk van je verbinding gebruik wilt maken.

Mijn advies zou zijn om zelf weer contact met Guidion op te nemen. Het telefoonnummer is 088-2000151

Je kunt Guidion bereiken op:

Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00

Vrijdag: 09:00 t/m 17:30

Zaterdag: 09:00 t/m 17:00

Zondag: Gesloten
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @Karasugoi Welkom op het forum.

Vervelend dat het zo loopt. Ik zal je wat uitleg geven. Door de overstapweken is het drukker bij T-Mobile dan ze zelf verwacht hadden. Wat resulteert in lange wachttijden bellen naar klantenservice.

Tijdens diezelfde weken, kreeg T-Mobile problemen met het verzenden van installatiepakketten. Dit is inmiddels opgelost, maar hierdoor heeft Guidion een achterstand opgelopen en duurt het zo lang

Ik snap dat je daar niks aan hebt en zo vlug mogelijk van je verbinding gebruik wilt maken.

Mijn advies zou zijn om zelf weer contact met Guidion op te nemen. Het telefoonnummer is 088-2000151

Je kunt Guidion bereiken op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten

Reageer