Beantwoord

Toename ongewenste marketingpraktijken

  • 4 maart 2017
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Sinds een paar weken valt het me op dat wij telefonisch meer worden lastig gevallen voor marketingdoeleinden. Het is echt opvallend (en bijzonder vervelend) dat we ineens meerdere keren per week worden gebeld op ons vaste nummer. Zijn er mogelijkheden om dit te blokkeren?

Bij aanmelding (bij Vodafone Thuis) hebben we aangegeven dat ons vaste nummer nergens openbaar mag worden weergegeven. En we vullen ons vaste nummer zelf nooit in bij aanmeldingen e.d.. Ook staat bij onze Privacy instellingen: "T-Mobile Thuis mag mijn gegevens niet gebruiken voor marktonderzoek en ik wil geen aanbiedingen ontvangen."

Hoe gaat T-Mobile (of Vodafone) om met onze privacy? Waar kunnen wij terecht met onze klacht?
icon

Beste antwoord door HereIsTom 5 maart 2017, 18:05

Hier geen last van hoor, dus ligt niet aan T-Mobile.
Heb je je wel aangemeld bij het bel me niet register? Anders nog eens doen!

https://www.bel-me-niet.nl
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hier geen last van hoor, dus ligt niet aan T-Mobile.
Heb je je wel aangemeld bij het bel me niet register? Anders nog eens doen!

https://www.bel-me-niet.nl
Fijn om te horen dat ik tot nu toe de enige ben en bedankt voor de tip. Ik heb me al twee keer aangemeld bij Bel Me Niet, maar heb wel vernomen dat je dat regelmatig moet blijven doen.
Waarom we op het vaste nummer worden gebeld is me alleen nog steeds een raadsel.
Reputatie 4
Badge +3
Als je je hebt aangemeld bij bel me niet mogen ze je niet meer bellen, alleen bedrijven waar je klant bent mogen nog wel bellen.
Zeg tegen die lui die je bellen dat je ze gaat melden en schrijf de naam op van het bedrijf.

Reageer