Beantwoord

TV aanbieding


Beste T-mobile,

Ik ben onlangs thuis klant geworden en nu wil ik eigenlijk ook TV er bij nemen.
Nu zie ik overal de eerste 3 maanden voor 0 euro maar als ik deze wil toevoegen bij mijn huidige abonnement zie ik niet dat ik gebruik maak van de actie.

Hoe moet ik deze toevoegen?

icon

Beste antwoord door Jason 23 juli 2020, 16:29

Goedemiddag @TheStig, gaaf dat je een abonnement met 100 Mbit/s hebt gekozen, welkom Thuis en welkom op de Community! ūüėĄūüĆě

Normaal gesproken geldt de kortingsactie niet wanneer je later TV toevoegt, het gaat initieel om een pakketkorting waarbij de aanvraag in √©√©n keer dient te worden gedaan. Maar ik vind dat je hier recht op hebt, zeker omdat er in het Abonnement Wijzigen topic een stukje tekst staat dat anders ge√Įnterpreteerd¬†kan worden. Goed dat je ons erop wijst ook, daar ben ik je superdankbaar voor. Ik pas het meteen aan!

Ik heb TV direct voor je toegevoegd. Je zult binnen maximaal zeven werkdagen de TV Box inclusief afstandsbediening en kabel(s) binnenkrijgen. De kortingsactie van drie maanden gratis TV heb ik ook eraan toegevoegd. Heel veel kijkplezier toegewenst! ūüėĀ

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @TheStig 

De 3 maanden 15 euro korting is een pakketkorting dat bij het afsluiten van een nieuw abonnement wordt toegepast.

In dit geval gaat het om een wijziging aan je abonnement dus dan krijg je die korting niet helaas.

Reputatie 3

@TheStig,

weet niet wanneer je klant bent geworden?

Je kan een belletje naar de klantenservice proberen en jouw situatie uitleggen. Advies is dan wel om dit overdag te doen voor 16:00 uur om de meest geschikte medewerker aan de lijn te krijgen. Na 16:00 uur krijg je vaak de draaiboek medewerkers aan de lijn welke niks/weinig voor je kunnen doen.

Thanks, maar dan mag een medewerker hier op het forum wel iets aanpassen:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Wat kun je zelf wijzigen?

Interactieve TV


TV-abonnement aan-/uitzetten
Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis of kijk je geen TV meer? Je kunt makkelijk zelf TV aan- en uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanzetten. Je ontvangt de eerste drie maanden van je abonnement korting als je Internet en TV hebt. Let op deze periode als je TV uitzet!

Voor 16:00 uur bellen is wel een goede tip, ik heb tegen half 7 even gebeld maar wat een onge√Įnteresseerde medewerker zeg.
Dit is het en ik ga verder niets doen aldus de klantenservice :-(

Klant sinds 1 juli 2020, kijk nu via IPtv maar dat is niet helemaal ‚Äúlegaal‚Ä̬† maar werkt prima>
Wil graag legaal gaan krijgen maarja nog 12 maanden wachten dan

Reputatie 3

Voor 16:00 uur bellen is wel een goede tip, ik heb tegen half 7 even gebeld maar wat een onge√Įnteresseerde medewerker zeg.

Ik zit nog steeds te wachten dat na 16:00 uur er een gekwalificeerde en bevoegde medewerker in de helpdesk aanwezig is. Is trouwens bij alle providers zo dat er na 16:00 / 16:30 geen bevoegde medewerkers meer zijn! Triest
Klant sinds 1 juli 2020, kijk nu via IPtv maar dat is niet helemaal ‚Äúlegaal‚Ä̬† maar werkt prima>
Wil graag legaal gaan krijgen maarja nog 12 maanden wachten dan

Horen we van je zodra je contact hebt gehad met de ‚Äúklantenservice‚ÄĚ, probeer het eens voor 16:00 uur ;)

 

Reputatie 7
Badge +17

Als ik nu tv bij mijn abonnement wil nemen is het voor mij gewoon vanaf 15 euro per maand..

Kan wel iets duidelijker inderdaad.

Als ik nu tv bij mijn abonnement wil nemen is het voor mij gewoon vanaf 15 euro per maand..

Kan wel iets duidelijker inderdaad.


Dat zei mister onge√Įnteresseerd ook maar dit forum zegt wat anders.

( TV-abonnement aan-/uitzetten
Wil je een TV-abonnement erbij nemen en ben je al klant van T-Mobile Thuis of kijk je geen TV meer? Je kunt makkelijk zelf TV aan- en uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanzetten. Je ontvangt de eerste drie maanden van je abonnement korting als je Internet en TV hebt. Let op deze periode als je TV uitzet! )


Ik kijk voorlopig wel lekker via IPtv van AliExpress

Reputatie 3


Ik kijk voorlopig wel lekker via IPtv van AliExpress

Persoonlijk zou ik dit niet openbaar zetten, voor je het weet zit XXXX achter je aan om je NAW op te vragen bij je ISP vanwege illegaal kijken enz, diepe zucht…

 

Moderator edit: geen kwetsende taal of scheldwoorden gebruiken op de Community alsjeblieft, thanks! 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @TheStig, gaaf dat je een abonnement met 100 Mbit/s hebt gekozen, welkom Thuis en welkom op de Community! ūüėĄūüĆě

Normaal gesproken geldt de kortingsactie niet wanneer je later TV toevoegt, het gaat initieel om een pakketkorting waarbij de aanvraag in √©√©n keer dient te worden gedaan. Maar ik vind dat je hier recht op hebt, zeker omdat er in het Abonnement Wijzigen topic een stukje tekst staat dat anders ge√Įnterpreteerd¬†kan worden. Goed dat je ons erop wijst ook, daar ben ik je superdankbaar voor. Ik pas het meteen aan!

Ik heb TV direct voor je toegevoegd. Je zult binnen maximaal zeven werkdagen de TV Box inclusief afstandsbediening en kabel(s) binnenkrijgen. De kortingsactie van drie maanden gratis TV heb ik ook eraan toegevoegd. Heel veel kijkplezier toegewenst! ūüėĀ

Thanks Jason, ik zag de mailtjes binnen komen!

Reputatie 7
Badge +7

No problemo, als ik nog iets voor je kan doen, geef een seintje! ūüėĄ

Is er nog een T-mobile specialist beschikbaar?
Moet er nu setieus een monteur komen om de box in jullie T-mobile systeem te activeren?
Geen beeld behalve NPO 1, 2 en 3
Medewerkster ziet dat de box niet actief staat, maar dit kan niet aangepast worden.
Stappenplan zegt monteur sturen :thinking:

Reputatie 6
Badge +2

Hey @TheStig,

Wanneer ik je gegevens bekijk dan zie ik dat mijn collega een monteur heeft aangestuurd om naast je TV probleem óók je verbinding te controleren. Onze monteur gaat bij jou ter plekke onderzoeken of het probleem door je TV Box of het modem wordt veroorzaakt en hij of zij kan daar een oplossing voor bieden. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? :relaxed:

Dus meer dan een week wachten omdat T-mobile mijn box niet geactiveerd krijg :-(
Ben blij dat de eerste 3 maanden gratis zijn.
15% van de gratis tijd voorlopig geen beeld

Was Jason er nog maar, die kan blijkbaar wat regelen, de rest blijkbaar niet :zipper_mouth:
Sluit het topic maar, ik zet de opzegging voor TV wel in mijn agenda.
Lang leve het IPtv van AliExpress dus.
14 maanden voor nog geen 2 tientjes

Reputatie 6
Badge +2

Hey @TheStig,

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wil voor dit probleem. Je kunt altijd proberen om je afspraak te vervroegen. Regelmatig valt er een afspraak weg waardoor jij eerder geholpen kunt worden. Ik raad je aan om die optie te overwegen. Daarvoor kun je bellen met onze monteursafdeling Guidion op het nummer: 088 2000 151. 

Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Geef ons een seintje zodra het probleem is opgelost dan dienen we netjes een vergoeding voor je in. 

Reageer