Beantwoord

Tv abonnement beeindigen

• 5 januari 2021
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

• is Prince of Content
  • 26 reacties

Graag wil ik m,n tv abonnement beeindigen,maar het dit wordt belemmerd door de mededeling dat ik nog een lopende bestelling heb. Dat kan ik me niet voorstellen. Dus graag hulp.

icon

Beste antwoord door Jason 5 januari 2021, 15:33

Goedemiddag @hagees, dat komt doordat FOX Sports (ESPN heden ten dage) nog op annuleren stond per 6 januari. Ik heb jouw TV-abonnement nu stopgezet met in achtneming van de één maand opzegtermijn. Per 5 februari aanstaande zal jouw abonnement geen TV meer omvatten. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag! 

Wellicht aan de late kant, maar: de allerbeste wensen voor 2021. Een goede gezondheid en een gelukkig jaar is waar we met zijn alle voor gaan zorgen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @hagees, dat komt doordat FOX Sports (ESPN heden ten dage) nog op annuleren stond per 6 januari. Ik heb jouw TV-abonnement nu stopgezet met in achtneming van de één maand opzegtermijn. Per 5 februari aanstaande zal jouw abonnement geen TV meer omvatten. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag! 

Wellicht aan de late kant, maar: de allerbeste wensen voor 2021. Een goede gezondheid en een gelukkig jaar is waar we met zijn alle voor gaan zorgen!

Reageer