Beantwoord

TV-anywhere gegevens

  • 19 januari 2019
  • 1 reactie
  • 409 Bekeken

Ik zit in een loop voor het aanvragen van nieuwe inlog gegevens voor Tv-anywhere. Om onduidelijke redenen werkt tv-anywhere niet meer op mn Ipad. Enige aanleiding voor niet meer functioneren is gebruik van de Ipad in een publiek wifi netwerk. Oude Klantnummer en pincode invoeren geeft geen resultaat en doordat ik geen gebruik maak van t-mobile mail kan ik geen nieuwe accountgegevens aanvragen. Bij het invoeren van mijn @t-mobilethuis.nl mailadres krijg ik foutmelding dat dit mailadres niet bekend is. Bij het invoeren van mijn, bij t-mobile bekende mailadres, krijg ik de melding dat ik mijn @t-mobilethuis.nl adres moet gebruiken???
icon

Beste antwoord door Piotr 12 februari 2019, 11:52

Hey Roberto,



Blijkbaar is je bericht er tussenuit geglipt, excuses hiervoor! Ervoor je nog steeds problemen met het inloggen van TV Anywhere? Of is het inmiddels opgelost? Ik hoor het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hey Roberto,

Blijkbaar is je bericht er tussenuit geglipt, excuses hiervoor! Ervoor je nog steeds problemen met het inloggen van TV Anywhere? Of is het inmiddels opgelost? Ik hoor het graag.

Reageer