Het is een zooi bij T-Mobile omdat jullie eerder dit jaar van distributiecentrum zijn gewisseld.
Ik had een modem en een TV-box als twee losse pakketjes teruggestuurd.
Het modem is wel goed ontvangen en ontvangst is bevestigd.
De TV-box is wél ontvangen door T-Mobile maar blijkbaar krijgen jullie het niet in jullie systeem verwerkt. 2 maanden geleden al over gebeld, toen zagen jullie a.d.h.v. het PostNL tracking nummer dat het inderdaad goed ontvangen was en bovendien hebben jullie in het systeem een notitie gemaakt dat het ontvangen was en het track&trace nummer genoteerd.
Nu kreeg ik op mijn factuur deze maand alsnog een boete van €90 erbij, omdat ik het niet teruggestuurd zou hebben. Ik heb nu de afgelopen week al 3 keer geprobeerd de helpdesk te bereiken. Eén keer heb ik na 37 minuten opgehangen, gisteren rond 17:00u en vandaag rond 9:00u meteen de melding “wachttijd langer dan een half uur”.
Ik moet gewoon werken en heb geen tijd om een uur aan de telefoon te blijven wachten omdat jullie de eigen administratie niet op orde hebben.
Los je eigen fouten gewoon zelf op i.p.v. je klanten ermee lastig te vallen en onterechte facturen te sturen.
Het gaat om rekeningnummer XXXX
Het retournummer van de TV-Box is XXXX
Track&Trace nummer staat in jullie eigen systeem genoteerd en is door een medewerkster ook aan mij bevestigd als bij T-Mobile ontvangen.
Ik zie graag een excuus tegemoet en de €90 z.s.m. retour middels een creditfactuur (per direct, niet volgende maand).
Moderator edit: geen persoonsgegevens of gevoelige informatie in een openbaar topic plaatsen alsjeblieft.
Beste antwoord door Jason
Hoi
Ik kan geen creditfactuur per direct in het systeem zetten, dat gaat jammer genoeg niet. Wat ik echter wel kan doen en al vaker gedaan heb de afgelopen periode, is de factuur waar het boetebedrag op staat met een maand uitstellen zodat de vergoeding het openstaande bedrag kan nivelleren. Omdat een vergoeding normaliter pas na 32 dagen kan worden verrekend, zou dit betekenen dat je eerst het boetebedrag dient te betalen, anders kan er niets vergoed worden. Dat heb ik nu omzeild zodat je niets hoeft te betalen.
Nogmaals sorry voor het ongemak!