Beantwoord

TV Boxen retour is niet ontvangen, wel opgestuurd

• 4 maart 2021
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Ik heb een nieuwe modem en 2 tv boxen ontvangen en de oude retour ontvangen.

Van de modem heb ik een bevestiging ontvangen dat deze bij jullie aangekomen is.

Van de 2 tv boxen krijg ik een schrijven dat jullie deze nog niet ontvangen hebben, terwijl ik ze samen heb opgestuurd en een Track & Trace heb dat het pakket op 25 februari om 21.30 uur ontvangen is.

Hoe nu verder 

icon

Beste antwoord door Jason 9 maart 2021, 08:39

Hoi @NoudvA, hartstikke bedankt voor het verzendbewijs! Ik heb beide TV Boxen afgemeld zodat deze systeemtechnisch retour zijn en jij geen onterechte boete zult ontvangen. Eventuele aankondingen en waarschuwende mails kun je volledig negeren en als niet verzonden beschouwen. Sorry voor het ongemak en de overlast!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @NoudvA   Welkom. Heb je het afgifte bonnetje nog?

Kan je dat even hier posten zodat de moderators gelijk zien hoe en wat! 
Groetjes en fijne avond.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @NoudvA, ik zie in het systeem staan dat wij inderdaad alleen het modem hebben ontvangen, maar niet de TV Boxen. Kan je hieronder de Track & Trace sturen van het verzendbewijs? Mocht alles in orde zijn, dan zorg ik ervoor dat de TV Boxen ook in het systeem worden afgemeld. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @NoudvA, hartstikke bedankt voor het verzendbewijs! Ik heb beide TV Boxen afgemeld zodat deze systeemtechnisch retour zijn en jij geen onterechte boete zult ontvangen. Eventuele aankondingen en waarschuwende mails kun je volledig negeren en als niet verzonden beschouwen. Sorry voor het ongemak en de overlast!

Reageer