Beantwoord

TV en telefoon uitzetten

  • 4 maart 2019
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Beste,
ik wil graag mijn tmobile thuis abonnement aanpassen, graag wil ik mijn tv en thuistelefoon abonnement stoppen per 25-3-2019. Ik kan het met geen mogelijkheid zelf regelen. Kunt u dit voor mij regelen?

alvast bedankt.

Eren Sakalli
icon

Beste antwoord door Cheyenne 7 maart 2019, 11:57

Welkom op onze Community @ErenSakalli! 🎉 Je wilt TV en Vast Bellen verwijderen per de datum dat de korting verloopt. Ik had dit graag voor je geregeld, maar deze diensten kan ik enkel verwijderen met een maand opzegtermijn. De datum 25-03-19 is dus te vroeg, maar ik heb ze wel direct voor je verwijderd met een maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail, hierin staat ook jouw nieuwe maandbedrag! 😄 In het vervolg kan je wijzigingen in jouw abonnement via dit topic plaatsen. Hier pakken we jouw verzoek op!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op onze Community @ErenSakalli! 🎉 Je wilt TV en Vast Bellen verwijderen per de datum dat de korting verloopt. Ik had dit graag voor je geregeld, maar deze diensten kan ik enkel verwijderen met een maand opzegtermijn. De datum 25-03-19 is dus te vroeg, maar ik heb ze wel direct voor je verwijderd met een maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail, hierin staat ook jouw nieuwe maandbedrag! 😄 In het vervolg kan je wijzigingen in jouw abonnement via dit topic plaatsen. Hier pakken we jouw verzoek op!
Bedankt voor de service en de info Cheyenne 👌🏻
Beste heer, mevrouw,
ik wil mijn abonnement wijzigen.
Wil de ‘Interactieve TV’ én ‘ Vast bellen start’ eraf. Kunt u dat voor mij regelen?

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
HBP
Reputatie 4
Badge +2
Hey @HBP,

Ik heb zojuist je verzoek verwerkt! 😄 Per 11 november stopt je TV en vast Bellen pakket. Je ontvangt zo dadelijk netjes een bevestiging van mij met de retour procedure.

Reageer