Beantwoord

Uitgaande mail vodafonethuis -> t-mobilethuis

• 23 september 2017
  • 2 reacties
  • 1075 Bekeken

Hallo.

Ben sinds begin dit jaar bij vodafone. Dat werd dan snel door t-mobile overgenomen.
Nu blijkt ook nog eens dat de vodafonethuis.nl adressen veranderd gaan worden door t-mobilethuis.nl

Nu heb ik de pdf en andere hulp sites geprobeerd, maar ik krijg de smtp niet ingesteld.
Ontvangen lukt wel, verzenden dus niet.

Ik gebruik thunderbird:

smtp.t-mobilethuis.nl
SSL
poort 25, 2525, 465 en 587 werken niet
gebruikersnaam alleen naam, gebruikersnaam met complete emailadres
Heb alles geprobeerd, maar wordt er gek van.

Op de Samsung S6 hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Brian 26 september 2017, 15:49

Hi MCM-top, hulp is onderweg! In ons topic over de E-mail wijziging vind je een link naar de handleidingen voor alle besturingssystemen. Loop deze even stap voor stap door, dan gaat het helemaal lukken! De inkomende en uitgaande server zijn verschillend, kijk vooral even of deze juist ingevoerd zijn. Mocht je er niet uitkomen laat mij dan even weten waar je precies vastloopt, dan kijk ik met je mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi MCM-top, hulp is onderweg! In ons topic over de E-mail wijziging vind je een link naar de handleidingen voor alle besturingssystemen. Loop deze even stap voor stap door, dan gaat het helemaal lukken! De inkomende en uitgaande server zijn verschillend, kijk vooral even of deze juist ingevoerd zijn. Mocht je er niet uitkomen laat mij dan even weten waar je precies vastloopt, dan kijk ik met je mee!
Beste Brian.

Bedankt. Ik weet dat in en uit gaande mail server verschillend zijn.
Ik schreef dan ook dat inkomend wel werkt, en uitgaand niet. Ik schrijf in dat topic mijn bericht. Want het lukt niet. Ik zie vast iets over het hoofd.

Reageer