Beantwoord

Update proces router: Vigor2132FVn vraagt om "the latest boot-loader, or need to upgrade 3752_B1 (ask your dealer) first" hoe krijg ik die in mijn bezit

Update versie 3.8.0.3, geeft bovenstaande melding en ik wil graag van t-mobilethuis / support dit betreffende ontbrekende bestand ontvangen zodat ik de oude update van nov.2018 kan uitvoeren. huidige is van 21 april 2017 versie 3.7.9.1. versie 3.9.1 staat er ook aan te komen dus graag gepaste actie, bedankt
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 6 april 2019, 23:07

Hallo @PommetjeMobiel

Het modem heb je in bruikleen van T Mobile en word op afstand beheerd. Omdat T Mobile Custom firmware gebruikt is het niet mogelijk deze zelf te updaten. zodra er een update beschikbaar is zal deze automatische worden uitgerold op de modems.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @PommetjeMobiel

Het modem heb je in bruikleen van T Mobile en word op afstand beheerd. Omdat T Mobile Custom firmware gebruikt is het niet mogelijk deze zelf te updaten. zodra er een update beschikbaar is zal deze automatische worden uitgerold op de modems.
Hidden.nld, bedankt voor je reactie.
Mijn ervaring met t-mobilethuis en op afstand beheren van updates zo wel voor de vigor2132FVn en de Fritz!repeater 1750E beide lopen achter op updates, dit geldt ook voor t-mobile telefony android updates en eigen laagje van t-mobile slechte ervaring mee met wacht maar af, helaas We zijn de snelste met netwerk wil niet zeggen ook de beste nazorg verplichting daar liggen nog heel veel kansen, mijn bescheiden mening
Reputatie 7
Badge +10
Voor de Draytek gebruikt T Mobile custom firmware. het klopt dat deze niet gelijk loopt met die van draytek. Het staat je natuurlijk vrij om je eigen modem te gebruiken.

Voor de Fritz repeaters is er geen custom firmware en kan gewoon middels autoupdate bij blijven.

ik verwacht dit jaar ontzettend veel aanpassingen. let maar op.

Reageer