Beantwoord

Update Router Huawei HG659

• 27 februari 2019
  • 4 reacties
  • 2106 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Het is heel goed dat T-Mobile je op de hoogte houdt dat er een update zit aan te komen voor de router Huawei HG659. Dat zou in de week van 19 en 26 februari plaatsvinden. Echter mijn router had voor die periode softwareversie V100R001C243B030 en na die periode ook. Waar blijft de upgrade of komt dat nog?
icon

Beste antwoord door Sander 3 maart 2019, 10:41

Hoi @Seker_M,

We vinden het belangrijk om onze klanten op de hoogte te houden van wat er gebeurt! De softwareversie is van ..B030 naar ...B032 gegaan. Bedenk echter dat dit niet voor al onze klanten geldt! De update gold alleen voor die klanten die hier ook een e-mail op 18 februari over ontvangen hadden. Het betekent overigens niet dat de ene softwareversie beter is dan de andere. De update was alleen nodig voor een bepaald netwerk. Lees het topic voor meer informatie: Upgrade modem februari.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Seker_M,

We vinden het belangrijk om onze klanten op de hoogte te houden van wat er gebeurt! De softwareversie is van ..B030 naar ...B032 gegaan. Bedenk echter dat dit niet voor al onze klanten geldt! De update gold alleen voor die klanten die hier ook een e-mail op 18 februari over ontvangen hadden. Het betekent overigens niet dat de ene softwareversie beter is dan de andere. De update was alleen nodig voor een bepaald netwerk. Lees het topic voor meer informatie: Upgrade modem februari.
Hoi Sander,

Dank voor je reactie.
E-mail m.b.t. de update heb ik op 18 februari ontvangen.
Maar goed, waarschijnlijk heeft mijn router geen update nodig.🙂

Ik kan niet meer in mij modem komen .is dat mogelijk op afstand inloggegevens te veranderen. Zodat ik in mijn modem kom.

Want niets werkt nu wifi inlog en modem inlog.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mekki 

Als je een fabrieksreset van je modem uitvoert door het reset knopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip dan moeten de gegevens op de sticker weer werken.

Reageer