update zyxel modem 29-10 werkt niet

• 1 november 2019
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

t-mobile update om de zyxel modem te updaten zodat ook de nummerherkenning op de vaste telefoon te laten werken werk hier in wijk bij duurstede nog steeds niet zijn er plaatsen waar het met deze modem wel werkt of met een andere modem van t- mobile en welke dan wel?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

De modem is nog NIET opgewaardeerd met andere firmware.

Dag allen, 

Excuses, excuses, excuses: het aangekondigde upgrade met de oplossing voor het nummerweergave probleem is uitgesteld. Vandaar dat het op dit moment nog niet werkt. Ik snap het sentiment helemaal, ik leg graag uit hoe dit werkt, om verwarring te voorkomen.

Om dit werkend te krijgen, moet je de firmware aanpassen. Het is dus geen knopje omzetten of een kleine update doorvoeren. De software moet herschreven worden, uitgebreid getest en ingepland worden. Je wilt natuurlijk niet iets uitrollen en dat blijkt dat er alsnog een foutje in zit. Aangezien we begin deze week vrij abrupt een grote wijziging moesten doorvoeren in de routering van ons internetverkeer, wilden we niet tegelijkertijd een upgrade van de modem software doorvoeren. Als er onvoorziene tegenslagen waren met één van de twee heb je te maken met een groot risico. De routering is inmiddels doorgevoerd en geslaagd. We hebben dan ook direct een nieuwe datum ingepland (op korte termijn) om de firmware upgrade door te voeren. Degenen met een Zyxel modem zullen hier in de week van 4 t/m 11 november een e-mail over ontvangen. Ik zal het tegen die tijd ook in dit topic delen. 

Wat in het vat zit, verzuurt niet!

UIt dit topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/update-zyxel-modem-29-10-werkt-niet-316523

Reageer