Beantwoord

USB delen Huawei HG659

• 9 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1020 Bekeken

Werkt deze functie?

Ik heb via de USB aansluiting op de router een USB stick aangesloten. Ik zie echter geen mogelijkheid er toegang toe te krijgen.

Bij de SAMBA helpfunctie staat o.a.: " Ga hiervoor naar \192.168.1.1 of vodafone.home" ....

Als ik op ftp deelpad klik krijg ik: ftp://t-mobile.home/ maar kan dit niet wijzigen.....

Mis ik iets? Is er iemand die hier iets meer van weet?
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 13 augustus 2018, 12:38

Hi wasderfgh,

Wat een goede vraag! Allereerst wou ik eigenlijk gelijk antwoorden dat dit niet mogelijk is. Voor zover ik weet zijn deze USB poorten namelijk altijd geblokkeerd, omdat dit enkel voor de fabrikant gebruikt werd. Maar ik ben toch even voor je gaan zoeken, en ik kwam een ander Topic tegen, die wellicht voor jou erg interessant is! Ik zou zeggen: lees deze lekker door, en hopelijk kun je hier iets mee. Mocht je toch vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag! Succes! 😀
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hi wasderfgh,

Wat een goede vraag! Allereerst wou ik eigenlijk gelijk antwoorden dat dit niet mogelijk is. Voor zover ik weet zijn deze USB poorten namelijk altijd geblokkeerd, omdat dit enkel voor de fabrikant gebruikt werd. Maar ik ben toch even voor je gaan zoeken, en ik kwam een ander Topic tegen, die wellicht voor jou erg interessant is! Ik zou zeggen: lees deze lekker door, en hopelijk kun je hier iets mee. Mocht je toch vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag! Succes! 😀
Dankjewel voor je antwoord!

Misschien toevoegen aan (het erg lange) te doen lijstje voor T-mobile:
verwijderen "DELEN" tab bovenaan de pagina op:
http://192.168.1.1/html/advance.html#file_services

"Delen van opslag
U kunt een USB-opslagapparaat verbinden met de HG659 zodat verschillende computers in uw thuisnetwerk toegang hebben tot de gegevens op het USB-opslagapparaat via het netwerk. U kunt een webaccount gebruiken voor toegang tot de gegevens op de USB."
Reputatie 5
Badge +3
Dat is een goed idee, wasderfgh! Voeg je 'm toe aan onze wishlist? Dan kunnen we er zo spoedig mogelijk mee aan de slag!