Beantwoord

Valentijnskaart met verrassing


Nee, geen typefout in de titel.

Ik hoef geen TV abbo, maar films on demand kijken zou best leuk zijn.
Dit kan wat mij betreft ook gewoon via een website (heb toch een PC aan de TV hangen).

Krijg ik een valentijnskaart van jullie, mijn vrouw boos, leg eens uit wie jou een kaartje stuurt.
Hou je e-mail in de gaten voor een verrassing, krijg ik een dode mus.
De FAQ zegt namelijk dat voor abbo's zonder TV kijken er geen verrassing is.
In de kaart staat dus een r te veel denk ik zo.

Als je dan zo'n actie doet, zorg er dan voor dat je dat niet naar klanten toe doet die je niets wilt geven.
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2017, 10:21

Goedemorgen allemaal,

Jammer dat de valentijnskaart niet bij iedereen goed in de smaak is gevallen. We dachten lief te zijn! 🙂

De boodschap van de valentijnskaart en de daaropvolgende e-mail is dat de kleur en de naam veranderd maar de service niet. Als cadeautje ontvangen de T-Mobile Thuis klanten 8 gratis films. Het is inderdaad niet mogelijk om de films te kijken als je geen gebruik maakt van de TV optie. Excuses als dit bij jullie het geval is. We vragen nu na of het wel mogelijk is om de gratis films alsnog te kijken als je nu, achteraf, de TV-optie selecteert. Daar komen we zo snel mogelijk op terug in dit topic.

Voor verdere vragen over T-Mobile Thuis kun je terecht in het T-Mobile Thuis FAQ-topic.

@all laten we dit topic overigens wel gezellig en on-topic houden. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Peto! 😳
Kolere zeg wat een gezeur. Als je om een kaartje al ruzie krijgt zou ik eerst maar eens over je relatie nadenken voor dat je gaat zeuren over een goed bedoelde actie!

@T-Mobile Bedankt voor de leuke verrassing 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hi allemaal,

Laten we het gezellig houden hier op het forum! We hebben al aangegeven dat de Valentijnskaart goed bedoeld was en als verrassing, en dat wij niet ruzies of iets dergelijks wilden uitlokken. Ik wil jullie vragen om te stoppen met het sturen van 'tips'. Dit wordt niet op prijs gesteld en heeft ook niets te maken met het onderwerp van dit topic.
dRichardK schreef:

Mijn vrouw en kinderen zagen de kaart ook , ze waren erg benieuwd van wie hij was. Nouik zelf ook Tot ik zag dat hij de kleur van T-Mobile had. Wist ik al genoeg. Gelukkig heeft mijn vrouw geen last van ziekelijke jaloerzie. Dus bij ons was iedereen er blij mee.

Tip voor de andere
https://www.gezondheidsnet.nl/relatieproblemen/10-tips-om-jaloezie-het-hoofd-te-bieden



Tip voor jou: http://www.cambiumned.nl/oefenen/
Ronaldl8 schreef:

Ik heb ook ruzie gehad om deze actie dus een verpeste valentijn een dinertje met te snijden spanning 2 kapotte deuren en een kapotte mobiel en de klantenservice is zo traag als stroop

p.s. ik moet nog aangesloten worden:@:@



In mijn deur zit ook een barst!
Eigenlijk moeten we hier gewoon voor gecompenseerd worden, excuses koop ik geen nieuwe deur voor......
Reputatie 1
De Relatie wel maar de rest blijft gissen of dat ooit nog goed komt.
Misschien de volgende keer dat mailtje dezelfde dag versturen en niet meer van die rare anonieme kaartjes.
en waarom krijg ik dat eigenlijk want de actie was maar 4 weken geldig en dan ben ik nog niet aangesloten.
Hier heeft T-mobile de plank behoorlijk misgeslagen en mij meer problemen bezorgd dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.
Ik dacht leuk abo afsluiten bij vodafone en dan mobieltjes erbij om extra voordeel te krijgen. Zucht ik zie het eigenlijk niet meer zo zitten!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Erg jammer om te lezen dat de kaart zo'n heftig effect heeft gehad op jouw/jullie dag! Dit was zeker niet de bedoeling van de kaart en deze is met de beste bedoelingen verstuurd. Sorry dat we jouw dag hiermee hebben verpest! Hopelijk gaat het nu weer iets beter?
Reputatie 1
Ik heb ook ruzie gehad om deze actie dus een verpeste valentijn een dinertje met te snijden spanning 2 kapotte deuren en een kapotte mobiel en de klantenservice is zo traag als stroop

p.s. ik moet nog aangesloten worden:@:@
Reputatie 6
Badge +5
Ai dan heeft de kaart de e-mail gekruisd in dit geval Eric. Wel goed om te lezen dat je de kaart alsnog binnen hebt gekregen, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! 😳
Reputatie 3
Badge +2
Gelukkig had ik afgelopen zaterdag (18-2) ook de kaart in de bus. Nu snap ik die mail van de woensdag er voor tenminste 😛
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pieter,

Jammer om te lezen dat je de actie niet zo kon waarderen. We hebben geprobeerd een cadeautje te kiezen waar zoveel mogelijk klanten iets aan hebben. En zijn toen uitgekomen op 8 gratis films. Ik begrijp dat je hier ook graag gebruik van had willen maken, maar hiervoor heb je inderdaad een TV-abonnement nodig. Het was als kleinigheidje bedoelt, dus ik hoop dat je nu niet al te teleurgesteld bent. Er komen vast nog meer leuke acties in de toekomst waar jij wel gebruik van kunt maken! We zullen kijken of we in de toekomst het beter af kunnen stemmen per product. Bedankt in ieder geval voor het meedenken!
Reputatie 6
Badge +2

We vragen nu na of het wel mogelijk is om de gratis films alsnog te kijken als je nu, achteraf, de TV-optie selecteert.



Ben ik de enige die dan denkt .. optie TV aanzetten .. extra kosten per maand ... dus sigaar uit eigen doos voor 8 gratis films?

Heb ook alleen Internet + Bellen en zo zullen er ook klanten zijn die alleen Internet hebben als pakket, dus die kaart was alleen bedoeld voor mensen die een compleet pakket afnamen?

Blijft een rare aktie op deze manier voor het deel van de klanten zonder alles in 1 ... die zitten lekker op de bank .... in de kou met een kaartje waarde NULL.

Als je klanten iets geeft, en zeker met een diversiteit aan producten, moet je zeker zijn dat alle klanten, welke vorm van product ze ook afnemen, iets meekrijgen en het gevoel krijgen dat ook aan hun is gedacht. Dat is commercieel denken en ondersteunt sterk klantenbehoud.

Dat waren mijn 2 cent.
Reputatie 1
HugoB schreef:

Ik ben nou wel benieuwd hoe die eruit ziet gezien alle reacties hier! Iemand die een foto wil plaatsen? Voor zover bekend heb ik er geen gehad namelijk.

Reputatie 1
Mijn vrouw en kinderen zagen de kaart ook , ze waren erg benieuwd van wie hij was. Nouik zelf ook Tot ik zag dat hij de kleur van T-Mobile had. Wist ik al genoeg. Gelukkig heeft mijn vrouw geen last van ziekelijke jaloerzie. Dus bij ons was iedereen er blij mee.

Tip voor de andere
https://www.gezondheidsnet.nl/relatieproblemen/10-tips-om-jaloezie-het-hoofd-te-bieden
Reputatie 3
Badge +5
Ik ben nou wel benieuwd hoe die eruit ziet gezien alle reacties hier! Iemand die een foto wil plaatsen? Voor zover bekend heb ik er geen gehad namelijk.
Reputatie 6
Badge +17
@Bob1983,

Ik vind het oprecht jammer om te lezen dat de valentijnskaart een ander effect heeft gehad dan wij hadden gedacht! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling dat je hierdoor ruzie krijgt, we dachten dat het juist een leuke actie was. Zoals mijn collega Amy ook al aangaf is de boodschap van de valentijnskaart en de daaropvolgende e-mail dat de kleur en de naam veranderd maar de service niet. Als cadeautje ontvangen de T-Mobile Thuis klanten 8 gratis films. Dus de intentie van dit kaartje was echt goed! Ik hoop dat toen jullie erachter kwamen dat het van ons kwam, de ruzie hebben kunnen bijleggen.

Heb je op dit moment nog een mobiel abonnement bij ons? Als ik je daarmee kan helpen, laat het dan gerust weten!


@jdvb,
Dat zou inderdaad makkelijk zijn! 🙂 Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Amy schreef:

@Jdvb,

Leuk dat je meedenkt! Voor nu is dit nog niet mogelijk en kan dit echt alleen in combinatie met de TV optie. Sorry!

Jammer, het gemak van film kunnen huren met een afstandbediening had me best wel makkelijk geleken.

Bob1983 schreef:

Wat een belachelijke actie met deze Valentijnskaart.

Mijn vriendin was in mijn huis bezig en zag de kaart als eerst.
Helemaal in stress, nadat ze zich een uur op had lopen vreten hierover, heeft ze me uiteindelijk op mijn werk opgebeld.
Ik wist uiteraard van niets en door deze reclameuiting hebben we ook nog ruzie gehad op Valentijnsdag, de dag van de liefde.

Dat is deels hoe ik er ook over denk.
Aan de andere kant laat het ook een gebrek aan vertrouwen zien.
Wat een belachelijke actie met deze Valentijnskaart.

Mijn vriendin was in mijn huis bezig en zag de kaart als eerst.
Helemaal in stress, nadat ze zich een uur op had lopen vreten hierover, heeft ze me uiteindelijk op mijn werk opgebeld.
Ik wist uiteraard van niets en door deze reclameuiting hebben we ook nog ruzie gehad op Valentijnsdag, de dag van de liefde.
In het verleden heb ik al slechte ervaringen met T-Mobile als bedrijf gehad, waarbij jullie de eigen beloften van het mobiele telefonie contract (geen dekking) niet na konden leven.

Jullie hadden veel beter over deze actie na moeten denken......
Reputatie 7
Badge +15
@Jdvb,

Leuk dat je meedenkt! Voor nu is dit nog niet mogelijk en kan dit echt alleen in combinatie met de TV optie. Sorry!
Reputatie 7
Badge +15
Update:

Ik heb reactie van mijn collega's gehad en iedere Thuis klant met TV kan de gratis films bekijken ook wanneer TV later wordt geactiveerd via My TM Thuis! 🙂
Amy schreef:

We vragen nu na of het wel mogelijk is om de gratis films alsnog te kijken als je nu, achteraf, de TV-optie selecteert. Daar komen we zo snel mogelijk op terug in dit topic.

Wel jammer, ik denk namelijk dat er best een markt is onder mensen die geen tv willen maar (mogelijk) wel films en series on demand willen kunnen kijken.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Jammer dat de valentijnskaart niet bij iedereen goed in de smaak is gevallen. We dachten lief te zijn! 🙂

De boodschap van de valentijnskaart en de daaropvolgende e-mail is dat de kleur en de naam veranderd maar de service niet. Als cadeautje ontvangen de T-Mobile Thuis klanten 8 gratis films. Het is inderdaad niet mogelijk om de films te kijken als je geen gebruik maakt van de TV optie. Excuses als dit bij jullie het geval is. We vragen nu na of het wel mogelijk is om de gratis films alsnog te kijken als je nu, achteraf, de TV-optie selecteert. Daar komen we zo snel mogelijk op terug in dit topic.

Voor verdere vragen over T-Mobile Thuis kun je terecht in het T-Mobile Thuis FAQ-topic.

@all laten we dit topic overigens wel gezellig en on-topic houden. Alvast bedankt!
steefmin schreef:

Helemaal mee eens. Wordt je eerst een worst voorgehouden, blijkt het daarna niets te zijn. Had het dan gewoon gehouden op dat automatische mailtje van vorige maand. Begin steeds meer te twijfelen of ik blij moet zijn met deze overgang.

Doet mij denken aan het vorige vaste internet verbinding aanbieding van T-mobile (online.nl).
Maar zolang de verbinding stabiel blijft en de prijs gelijk, zal ik wel blijven.

Voor een upload van ten minste 20Mbit zijn zij simpelweg de goedkoopste.

Gaat de stabiliteit van de verbinding lijken op die van online.nl dan ben ik heel heel heel erg snel weg.
@Serviceweb.
Eerst dacht ik dat je jaloers was omdat jij geen valentijnskaart had gekregen, verbitterd kom je zelfs over. Vervolgens ga je compleet off topic over reclame die je wel krijgt maar niet wilt hebben.
Vervolgens ga je in een volgende reactie nog verder off topic.

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe je erbij kunt komen om de vraag te stellen:
Serviceweb schreef:

Hebben dan alleen oude Vodafone Thuis klanten zo'n kaart ontvangen, die dan al TV hebben? Want iemand die geen T-Mobile TV heeft, heeft ook niets aan zo'n kaart.

Volgens mij valt het moeilijk te missen wat het antwoord is op die vraag als je mijn OP leest.

Wellicht is dit een topic waar je meer je ei kwijt kunt.
jdvb schreef:

Nee, geen typefout in de titel.

Ik hoef geen TV abbo, maar films on demand kijken zou best leuk zijn.
Dit kan wat mij betreft ook gewoon via een website (heb toch een PC aan de TV hangen).

Krijg ik een valentijnskaart van jullie, mijn vrouw boos, leg eens uit wie jou een kaartje stuurt.
Hou je e-mail in de gaten voor een verrassing, krijg ik een dode mus.
De FAQ zegt namelijk dat voor abbo's zonder TV kijken er geen verrassing is.
In de kaart staat dus een r te veel denk ik zo.

Als je dan zo'n actie doet, zorg er dan voor dat je dat niet naar klanten toe doet die je niets wilt geven.



Helemaal mee eens. Wordt je eerst een worst voorgehouden, blijkt het daarna niets te zijn. Had het dan gewoon gehouden op dat automatische mailtje van vorige maand. Begin steeds meer te twijfelen of ik blij moet zijn met deze overgang.

Reageer