Beantwoord

van T-Mobile Thuis internet naar 4G onbeperkt Plus Sim Only

• 30 april 2020
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

3 Juni aanstaande loopt mijn internet abonnement bij T Mobile af. Ik overweeg over te stappen naar 4G Onbeperkt Plus met een Mifi router. Mijn mobiele telefoonabonnement bij Lebara wil ik dan opzeggen en mijn nummer porteren naar 4G onbeperkt Plus. Graag met twee simkaarten. Één voor mijn mobiele telefoon en één voor de Mifi router. Is dit mogelijk bij T Mobile?

groet

karsten 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 april 2020, 19:59

Hallo @karstend 

Je zou ook beter de gewone unlimited data & bellen abonnement kunnen nemen.

Je bent voordeliger uit, dit abonnement is ook 5G ready voor als je een toestel hebt met 5G, het bellen naar andere Europese nummers is wel gelimiteerd tot 120 minuten (onbeperkt bij het plus abonnement).

Dus neem je plus voor 5G, dan is het gewone unlimited abonnement een voordeligere optie maar bel je veel naar Europese nummers dan is plus beter.

Met klantvoordeel natuurlijk 10 euro korting als je 2 abonnementen op jouw adres hebt.

Bekijk origineel

3 reacties

Dat zal niet zomaar gaan, in de mifi router mag oficieel alleen een 097 data nummer gebruikt worden, tweede probleem waar je met een duo sim tegenaan loopt is dat er maar 1 sim tegelijk in gebruik kan zijn.

Dus of telefoon of router aan.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @karstend 

Je zou ook beter de gewone unlimited data & bellen abonnement kunnen nemen.

Je bent voordeliger uit, dit abonnement is ook 5G ready voor als je een toestel hebt met 5G, het bellen naar andere Europese nummers is wel gelimiteerd tot 120 minuten (onbeperkt bij het plus abonnement).

Dus neem je plus voor 5G, dan is het gewone unlimited abonnement een voordeligere optie maar bel je veel naar Europese nummers dan is plus beter.

Met klantvoordeel natuurlijk 10 euro korting als je 2 abonnementen op jouw adres hebt.

Reputatie 5
Badge +4

Houd er rekening mee dat een onbeperkt mobiel abonnement altijd werkt met een dagelijkse databundel en daarboven aanvullers die je per keer aanvraagt. Het is voor normaal gebruik een prima oplossing, maar niet voor zwaar downloaden of avonden Netflixen, waar vast internet wel voor geschikt is.

Reageer