Beantwoord

Van Vodafone naar T Mobile ?

• 4 november 2017
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Omdat ik automatisch overging naar T Mobile vraag ik mij af of er voor deze vaste klanten ook aanbiedingen zijn, of is dat alleen voor nieuwe klanten zoals bv zes maanden gratis netflix.
Wat bieden jullie mij aan indien ik klant blijf ?
icon

Beste antwoord door Brian 7 november 2017, 15:26

Hi dikkiedik64, de antwoorden van ReadyPlayerOne en jibbewillem kloppen beide. Met T-Mobile Mobiel kan je via T-Mobile Extra elke maand punten sparen voor mooie cadeau's. Daarnaast kan je gebruik maken van dezelfde aanbiedingen als nieuwe klanten! Voor T-Mobile Thuis ontvang je met een verlenging 6 maanden korting! Verlengen voor Mobiel kan je makkelijk zelf via My T-Mobile, hier zie je direct jouw persoonlijke aanbod! Voor Thuis is dit nog niet mogelijk, hiervoor kan je het beste even telefonisch contact opnemen via 0800 1603, even van onze verkoopadviseurs neemt dan graag de mogelijkheden met je door!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Voor vaste klanten is er de spaarpot T-mobile extra. En je kan hier op het forum ook nog eens meedoen met leuke extra's. De acties zijn vaak alleen voor nieuwe klanten.
Als je bereid bent om je contact met een jaar te verlengen, kun je vragen om een verlengingsaanbod. Denk hierbij aan een kleine korting of een gratis TV box.
Reputatie 7
Badge +8
Hi dikkiedik64, de antwoorden van ReadyPlayerOne en jibbewillem kloppen beide. Met T-Mobile Mobiel kan je via T-Mobile Extra elke maand punten sparen voor mooie cadeau's. Daarnaast kan je gebruik maken van dezelfde aanbiedingen als nieuwe klanten! Voor T-Mobile Thuis ontvang je met een verlenging 6 maanden korting! Verlengen voor Mobiel kan je makkelijk zelf via My T-Mobile, hier zie je direct jouw persoonlijke aanbod! Voor Thuis is dit nog niet mogelijk, hiervoor kan je het beste even telefonisch contact opnemen via 0800 1603, even van onze verkoopadviseurs neemt dan graag de mogelijkheden met je door!

Reageer