Beantwoord

Vast internet - levering na 2.5 week geannuleerd

• 1 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

Met veel vertrouwen vorige maand gekozen voor een t-mobile thuisabonnement, maar jammer genoeg nu over moeten stappen naar KPN.

Vorige maand hebben wij een t-mobile thuisabonnement besteld. Twee weken later ontvingen we per post het bericht "wij hebben u telefonisch proberen te bereiken". Jammer genoeg bleek dit niet waar te zijn, want ik mijn bel-historie waren geen gemiste oproepen van t-mobile en ook niet van een onbekend nummer. Na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan kreeg ik telefonisch te horen dat er door aansluitingsproblemen bij KPN geen internet kon worden geleverd. Ik was verbaasd dat er direct met een vinger naar KPN werd gewezen, maar dit leek de t-mobile medewerker erg normaal te vinden.

Inmiddels zijn we overgestapt naar KPN. Er bleken geen problemen te zijn en binnen drie dagen hadden we internet.

Van t-mobile zou je excuses verwachten, misschien ook een financiële tegemoetkoming voor de weken zonder internet. Echter blijft het sindsdien stil. Tweemaal is er beloofd dat ik terug zou worden gebeld door een manager en ook via de messenger chat heb ik geprobeerd om contact te krijgen. Dit alles tot nu toe zonder resultaat.

Hopelijk gaat via deze weg een belletje rinkelen, want op deze manier vertrekt de zoveelste klant. Ben al meer dan 8 jaar klant bij t-mobile, dus ik hoop dat de oude service weer terugkomt.
icon

Beste antwoord door Brian 9 oktober 2019, 12:50

Hi @niets, jammer dat het niet gelukt is. KPN als netbeheerder moet inderdaad de aansluiting vanaf de centrale doen, zo te lezen ging er hier wat mis. De handeling is wat dat betreft hetzelfde. Uiteraard vergoed ik graag de kosten voor de periode waar je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement als er kosten in rekening gebracht zijn. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @niets, jammer dat het niet gelukt is. KPN als netbeheerder moet inderdaad de aansluiting vanaf de centrale doen, zo te lezen ging er hier wat mis. De handeling is wat dat betreft hetzelfde. Uiteraard vergoed ik graag de kosten voor de periode waar je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement als er kosten in rekening gebracht zijn. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer