Beantwoord

vaste telefoonlijn opzeggen

• 19 december 2020
  • 6 reacties
  • 270 Bekeken

Goedendag,

Graag zou ik willen weten of het gevolgen heeft voor mijn abonnement van T-mobile thuis wanneer ik de vaste telefoonlijn uit zet, omdat wij dit helemaal niet gebruiken.

Ik zou het namelijk niet leuk vinden wanneer ik dit uitzet dit gevolgen zou hebben voor de prijzen van de Televisie en vast internet.

Blijven deze dan hetzelfde of raak ik meteen alle voordelen kwijt waarvan ik nu geniet.

Dirk 

icon

Beste antwoord door Boris 21 december 2020, 15:15

Hoi @John Deere ,

Geen zorgen! Je kan vast Bellen gemakkelijk uitzetten via My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). In het Abonnementen overzicht vind je precies terug wat de maandelijkse prijs wordt wanneer je dit doet. De kortingen die je ontvangt zullen daar niet door worden gewijzigd. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @John Deere ,

Geen zorgen! Je kan vast Bellen gemakkelijk uitzetten via My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). In het Abonnementen overzicht vind je precies terug wat de maandelijkse prijs wordt wanneer je dit doet. De kortingen die je ontvangt zullen daar niet door worden gewijzigd. 

Hallo Boris,

Helaas wat je verteld klopt niet.

Had vast bellen uitgezet en onmiddellijk werd mijn abonnement duurder.

Ik heb meteen maar gebeld en het is meteen weer terug gezet met vast bellen erbij en ik heb de kortingen ook gelukkig weer terug.

Dus jullie informatie klopt niet. Toch wel jammer dat je niet op de antwoorden kunt vertrouwen.

Volgende keer bel ik gewoon naar T-mobile.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @John Deere, handig dat je dit terugkoppelt! Ik heb met je meegekeken, en ik zie inderdaad dat er een bepaalde kortingscode verdween toen je vast Bellen uit jouw abonnement hebt gehaald. Deze kortingscode hoort echter niet afhankelijk te zijn van vast Bellen, en als je graag alsnog vast Bellen uit jouw abonnement haalt, regel ik dit graag voor je met behoud van de kortingscode.

Hierom begrijp ik ook volledig dat @Boris dit niet had verwacht, omdat onze laatste kortingscode die afhankelijk was van vast Bellen vanaf herfst 2019 niet meer uitgegeven werd, en begin 2020 volledig is komen te vervallen.

Ik hoor het graag van je indien je alsnog vast Bellen uit het pakket wil halen, en in ieder geval wil ik je een mooie zondag en een fijne jaarwisseling toewensen. 

Hallo Cal,

Ik weet niet of het komt doordat mijn abonnement toentertijd is afgesloten is bij Vodafone, maar ik raakte de korting kwijt van mijn tweede televisie kastje waardoor het geheel duurder werd ipv goedkoper.

Ik wil alleen van vast bellen af als mijn abonnement dan ook echt goedkoper wordt en anders laat ik alles zoals het is want alles wat ik doe heeft direct gevolgen voor alle kortingen die ik heb en daar heb ik geen zin in. Ik heb namelijk ook nog 3 pakketten waar ik ook niets voor betaal en dat wil ik wel graag zo houden

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Kijk maar wat je kan doen.

Dirk

Reputatie 5
Badge +2

@John Deere,

Hi Dirk, ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt hoor! Hiervoor moest ik, nadat ik de vast Bellen uit het abonnement had gehaald, nog een kleine administratieve wijziging doen. Hierdoor heb je van mij 5 minuten ná de eerste wijziging een tweede email gehad met het nieuwe bedrag inclusief de oude korting. Ditzelfde bedrag vind je ook terug in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Abonnementen.

Voor de zekerheid wil ik graag benadrukken dat vast Bellen per 24 januari (de initiële datum) uit het pakket zal verdwijnen, en dat het vaste nummer vervolgens maximaal 2 maanden na 24 januari teruggehaald kan worden.

Mocht er nog iets spelen, geef het gerust aan, en ik zo ver als dat mogelijk is maak ik het voor je in orde. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Hallo Cal,

Bedankt hiervoor,

ga inderdaad nu minder betalen.

Dirk

Reageer