Beantwoord

verbinding google nest mini

• 10 december 2019
  • 2 reacties
  • 592 Bekeken

Ik had eerst KPN u tmobile thuis.  Ik heb een google nest mini. Het netwerk heb ik in de google home app laten vergeten. Nu wil ik met het nieuwe netwerk verbinding laten maken. Tmobile verbinding heet a en van de mini b. Als die verbinding wilt gaan maken met de nest schakels die over van a naar b en dan zegt die dat die geen verbinding kan maken met de mini. Moet ik misschien een instelling in de modem anders zetten zodat ze kunnen communiceren met elkaar?

icon

Beste antwoord door Seccie 10 december 2019, 16:31

Hallo @Biancazegikniet,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Heb je iets aan deze Google instructies? 

Het wifi-netwerk van de Google Home wijzigen

1. Zorg ervoor dat je mobiele apparaat of tablet is verbonden met hetzelfde wifi-netwerk als je Chromecast, Chromecast Audio of Google Home.
  2. Open de Google Home-app Google Home-app.
  3. Tik op je Google Home-apparaat. 
  4. Tik op Instellingen Settings icon en dan Wifi en dan Netwerk vergeten
  5. Je gaat terug naar het startscherm.
  6. Volg de stappen voor instellen om een nieuw netwerk in te stellen voor je apparaat.

Opmerking: Als het wifi-netwerk waarmee de Google Home was verbonden, niet beschikbaar is, kun je je apparaat terugzetten op de fabrieksinstellingen en het opnieuw instellen met het nieuwe netwerk.  

We horen het graag van je! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Biancazegikniet 

Mochten de tips van @Seccie  niet helpen dan kan je ook nog eens kijken of het mini netwerk 2,4 GHZ of 2,4/5 GHZ ondersteund indien je een Zyxel hebt dan staan allebei de bands aan, 2,4 GHZ en 5 GHZ wat je dan zou kunnen proberen is als eerst easy mesh uitschakelen en de instellingen voor 2,4 en 5 GHZ hetzelfde houden "unvinken", geef de 5 GHZ band ook een andere naam San heb je 2 netwerken van je modem en kun je beide apart testen.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Biancazegikniet,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Heb je iets aan deze Google instructies? 

Het wifi-netwerk van de Google Home wijzigen

1. Zorg ervoor dat je mobiele apparaat of tablet is verbonden met hetzelfde wifi-netwerk als je Chromecast, Chromecast Audio of Google Home.
  2. Open de Google Home-app Google Home-app.
  3. Tik op je Google Home-apparaat. 
  4. Tik op Instellingen Settings icon en dan Wifi en dan Netwerk vergeten
  5. Je gaat terug naar het startscherm.
  6. Volg de stappen voor instellen om een nieuw netwerk in te stellen voor je apparaat.

Opmerking: Als het wifi-netwerk waarmee de Google Home was verbonden, niet beschikbaar is, kun je je apparaat terugzetten op de fabrieksinstellingen en het opnieuw instellen met het nieuwe netwerk.  

We horen het graag van je! 

Reageer