De laatste drie maanden valt vaak de internetverbinding of tv-verbinding weg.
Om het weer te laten werken moeten we steeds de boel opnieuw opstarten. Is hier iets aan te doen?
Het eerste half jaar op ons huidige adres hadden we geen problemen maar de laatste tijd steeds vaker.
Beste antwoord door Jason
Hoi
Als ik heel eerlijk ben, denk ik niet dat het aan jouw ISRA ligt, maar eerder aan de TV Boxen die momenteel aangesloten zijn. Deze Kamai 510 boxen zijn inmiddels verouderd en dienen vervangen te worden voor hun modernere zusjes, de Aria 610's. Mag ik dit in gang zetten voor je? Het gebeurt steeds vaker dat de Kamais de boel verstoren en de algehele verbinding anatasten waardoor er inderdaad sprake is van uitval en een instabiele connectie. Sorry voor het ongemak!
Als je aangeeft: “yes laten we dat meteen doen!” dan zorg ik ervoor dat de drie boxen zo snel mogelijk jouw kant op komen. Stuur dan alsjeblieft de ‘oude’ boxen terug naar ons retouradres, dan kan ik deze gelijk afmelden. Je ontvangt hier straks een mail over zodat je meteen inzichtelijk hebt hoe het retourproces eruitziet. Alvast bedankt voor je antwoord en medewerking!