Beantwoord

Verbindingsproblemen T-mobile thuis.

• 19 mei 2019
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Hoi,

Sinds een paar maand ervaar ik thuis een heleboel disconnects van zowel tv en internet.
TV beeld bevriest en het internet valt weg (wifi en bekabeld).
Normaal hersteld de verbinding zich na een paar minuten maar het kan ook een half uur duren.
Dit gebeurd vaak in de avond uren en weekend en vaak om het uur.
De bekabeling naar het Huawei modem is niet veranderd of aangepast.
Zoals je kunt verwachten is dit zeer irritant.
Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt.

PS: ik had een topic gevonden waar ik op wilde reageren, maar na het inloggen ben ik deze kwijt geraakt. Vandaar dat ik een nieuw topic aanmaak.
icon

Beste antwoord door Brian 21 mei 2019, 17:15

Hi @Tekkelenburg, geen probleem om een nieuw topic te maken hoor! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie in een eerder bericht dat je een lange RJ11 kabel tussen het ISRA-punt en de modem hebt zitten, is dit nog steeds het geval? Dit kan namelijk de storingen veroorzaken. Zo ja, zou je de verbinding dan eens willen testen met de bijgeleverde korte kabel om te controleren of dit verschil maakt? Ik hoor het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi @Tekkelenburg, geen probleem om een nieuw topic te maken hoor! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie in een eerder bericht dat je een lange RJ11 kabel tussen het ISRA-punt en de modem hebt zitten, is dit nog steeds het geval? Dit kan namelijk de storingen veroorzaken. Zo ja, zou je de verbinding dan eens willen testen met de bijgeleverde korte kabel om te controleren of dit verschil maakt? Ik hoor het graag!

Reageer