Beantwoord

verbroken verbinding

  • 18 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Heb al vanaf 1400 geen fatsoenlijk internet en tv.

Er is niemand bereikbaar voor storingen.

IK VIND HET SCHANDALIG

Denk er ook om alles op te zeggen en een andere provider te zoeken.

Is echt zoek het maar uit.

Morgen bel ik met klantenservice en ze gaan maar regelen dat het morgen werkt allemaal

icon

Beste antwoord door Brian 22 oktober 2020, 12:18

Hi @Wolfje1971, zo te zien is het inmiddels helemaal opgelost door een netwerkaanpassing aan onze kant, goed om te zien. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wolfje1971

 

Weet dat ik voor je klaarst om je te helpen! Ik zie dat je al hebt gebeld en er inmiddels een afspraak met de monteur is ingepland. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? 

Monteur komt langs maar tot op heden geen kabel internet en tv.En of hij de oplossing heeft is ook maar de vraag.T mobile zegt dat er geen storing is.Maar zowat een week wachten voor er een monteur langskomt om aan het probleem te werken is schandalig

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Wolfje1971, zo te zien is het inmiddels helemaal opgelost door een netwerkaanpassing aan onze kant, goed om te zien. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar! 

Reageer