Beantwoord

Vergeet je niet je apparatuur terug te sturen

• 6 september 2019
  • 5 reacties
  • 345 Bekeken

Kreeg net een mail met een eerste herinnering over het terugsturen van de modem..Ik krijg 8 dagen om de modem terug te sturen...prima doe ik dat...MAAARRRR

Een minuut later kreeg ik een mail met een boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 75.00.. Raaarrrr

Hoe zit dit nu? Ik wil hem met alle liefde opsturen, maar die boete ga ik niet betalen...
icon

Beste antwoord door Sander 6 september 2019, 16:40

Hi @Martijn0125,

Ik kan je geruststellen: die boetehoef je niet te betalen! Geen idee waarom de herinnering en die vervolgmail elkaar zo snel opvolgden. Hoe dan ook, graag het modem retoursturen en ik zorg ervoor dat er geen rare boetes jouw kant opkomen!

Laat je mij wel even weten wanneer je het modem opgestuurd hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Martijn0125,

Ik vrees dat er ergens administratief niet helemaal goed is gelopen. Het is natuurlijk een beetje raad om binnen enkele secondes al een tweede mail te ontvangen met een boete voor het niet terugsturen.

In dit topic vind je alle instructies voor het terugsturen van de apparatuur.
Pro Tip: Bewaar het verzendbewijs goed, want dan kun je altijd aantonen dat je de spullen verzonden hebt.

Ik wens je nog een prettige dag.
Hoi @Seccie,

Dus stuur ik het modem vandaag nog terug. Kan ik de tweede mail dan als niet verzonden beschouwen?

Komt dit vaker voor?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Martijn0125,

Ik heb helaas af en toe dezelfde melding voorbij zien komen in de community.
In het topic waar ik je eerder naar doorstuurde, staan ook een paar reacties over door het systeem verkeerd verstuurde e-mails.

Ik wens je nog een prettige dag.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Martijn0125,

Ik kan je geruststellen: die boetehoef je niet te betalen! Geen idee waarom de herinnering en die vervolgmail elkaar zo snel opvolgden. Hoe dan ook, graag het modem retoursturen en ik zorg ervoor dat er geen rare boetes jouw kant opkomen!

Laat je mij wel even weten wanneer je het modem opgestuurd hebt?
Hoi Sander,

Dank voor je antwoord, ik heb het modem met toebehoren net opgestuurd.

Reageer