Beantwoord

Vergeet je niet je apparatuur terug te sturen

• 26 september 2019
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

Beste T-mobile

Ik ben een maand geleden overgestapt naar KPN. Gelijk op de dag van overstap alle apparatuur, ( Modem , TV Box en afstandsbediening ) in een doos gestopt en verstuurd. Al die tijd niks meer gehoord, dus ik ging er in mijn naïviteit ervan uit dat het goed was.

Nu krijg ik ineens een maand later een brief dat ik niet moet vergeten om de apparatuur te versturen en dat jullie deze nog niet ontvangen hebben. Dit terwijl ik alles een maand geleden al heb opgestuurd. In de brief staat dat jullie nog 1 modem van mij tegoed hebben ( schijnbaar de box wel ontvangen dan ? )

Graag kom ik in contact om te dit op te lossen.

mvg

Tom
icon

Beste antwoord door Geniva 26 september 2019, 11:59

Hi @Tomtheunissen , Goed dat je gelijk aan de bel trekt! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Je hebt helemaal gelijk. Ik zie dat zowel de TV Box als de modem inmiddels verwerkt zijn in ons systeem. Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. Ik ga dit persoonlijk in de gaten houden. Mocht de boete toch worden gefactureerd dan vraag ik hier gelijk een creditering voor aan. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hi @Tomtheunissen , Goed dat je gelijk aan de bel trekt! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Je hebt helemaal gelijk. Ik zie dat zowel de TV Box als de modem inmiddels verwerkt zijn in ons systeem. Je mag de e-mail als niet verzonden beschouwen. Ik ga dit persoonlijk in de gaten houden. Mocht de boete toch worden gefactureerd dan vraag ik hier gelijk een creditering voor aan. 😉
Hallo Geniva,

Bedankt voor het antwoord en de hulp !!
Mocht er iets zijn dan neem ik contact op.

Bedankt @Geniva !

Reageer