Beantwoord

Vergeten de retournummer te vermelden bij retour tv decoder

• 21 december 2020
  • 9 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 1

Het pakket heb ik afgeleverd bij een winkel die gelukkig nog wel open was (heel veel winkels waar je een pakket kan brengen zijn sinds vandaag hier gesloten)

Ik ben echter de retournummer op de doos te vermelden, wel heb ik een bewijsje van opsturen gekregen met ook een bepaalde code en ook een track and trace…

Komt het op die manier wel goed als ik hier de retournummer plaats en die code?

retournummer : DET25731-1

111722 (dit staat op het bewijsje)

3SLFVZ055430808

https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ055430808-NL-1117ZZ

icon

Beste antwoord door Cal 24 december 2020, 11:34

Hi @loek6000, slim dat je dit bij ons meldt! In principe zal het geen probleem zijn, aangezien ons distributiecentrum ook aan de hand van het serienummer en het mac-adres jouw dossier kan opsporen. Wél gaat dit een stuk makkelijker en soepeler als er een retournummer op de retourdoos staat, maar nogmaals dit zou geen groot obstakel moeten vormen.

Ook voor dit soort situaties is het zeker handig dat je het PostNL verzendbewijs hebt bewaard zodat wij altijd jouw pakket kunnen traceren. Door de grote vertraging bij PostNL vermoed ik dat jouw pakket deze week niet meer bij ons aankomt. Daarom verwacht dat je eind volgende week een bevestiging van ons krijgt dat de apparatuur is ontvangen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust. Nog hartelijk bedankt voor het retourneren, en alvast een mooie kerst gewenst!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @loek6000,

Ik denk dat het zo wel goed moet komen, maar voor de zekerheid adviseer ik je om even te wachten op een reactie van een moderator. :wink:

Reputatie 5
Badge +2

Hi @loek6000, slim dat je dit bij ons meldt! In principe zal het geen probleem zijn, aangezien ons distributiecentrum ook aan de hand van het serienummer en het mac-adres jouw dossier kan opsporen. Wél gaat dit een stuk makkelijker en soepeler als er een retournummer op de retourdoos staat, maar nogmaals dit zou geen groot obstakel moeten vormen.

Ook voor dit soort situaties is het zeker handig dat je het PostNL verzendbewijs hebt bewaard zodat wij altijd jouw pakket kunnen traceren. Door de grote vertraging bij PostNL vermoed ik dat jouw pakket deze week niet meer bij ons aankomt. Daarom verwacht dat je eind volgende week een bevestiging van ons krijgt dat de apparatuur is ontvangen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze gerust. Nog hartelijk bedankt voor het retourneren, en alvast een mooie kerst gewenst!

Reputatie 1

Bedankt allen voor de reactie

Ik heb nog alles bewaard inderdaad, dus komt dan wel goed, wil echter geen nieuwe abonnementskosten voor de komende maand betalen want ik heb deze op tijd wel teruggestuurd...

Reputatie 5
Badge +2

Geen zorgen @loek6000, dat gaan wij ook zeker niet doen! Het abonnement is al opgezegd, en daarmee stoppen ook de maandelijkse abonnementskosten. Ook al zien wij je liever niet vertrekken, wij handelen de opzegging netjes af. :relaxed: Nog een fijne tweede kerstdag gewenst.

Reputatie 1

@Cal nee ik ga nog zeker niet vertrekken hoor ;), ben sinds september lid, vandaar… Alleen het tv gedeelte was ik niet zo blij mee…..

Reputatie 5
Badge +2

Oh hahaha, fijn dat je nog blijft @loek6000! In dat geval geldt mijn bericht voor het opgezegde TV-deel van jouw abonnement. :wink: Ik hoop dat het internet je wel goed blijft bevallen!

Reputatie 1

Nou, lekker hoor pakketje wordt terug gestuurd…. 

https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ055430808-NL-1117ZZ

Reputatie 1

@Cal Bedankt, was vals alarm, het pakket is toch aangekomen :wink:

Reputatie 5
Badge +2

Zo te zien heb je gisteren ook een bevestiging van ons ontvangen dat wij de TV Box hebben ontvangen @loek6000. Hartelijk bedankt nog voor het retourneren, en alvast een fijne jaarwisseling gewenst! :smile:

Reageer