Beantwoord

vergoeding verlate oplevering

• 29 juni 2019
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Ik heb mijn factuur ontvangen waarbij er geen rekening is gehouden met een compensatie.
Bij het aansluiten op 24/5 zijn er twee monteurs geweest die het beide niet voor elkaar kregen om internet in het huis te krijgen.
Ik had zelf geen tmobile abonnement waardoor ze mij eigenlijk niks konden bieden bij de klantenservice qua verhoging abo. Daardoor moest ik mijn abo zelf verhogen en extra kosten maken.

Ze gaven wel aan dat er een vergoeding zou komen maar ik heb hier niks meer over gehoord.
Ik heb al een aantal keren geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar de wachtrij is langer dan 30 min. Hoe word dit opgelost..?
icon

Beste antwoord door Brian 3 juli 2019, 13:00

Hi @Jadetumah, ik heb zojuist de kosten voor de periode wanneer je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten vergoed! Je factuur voor juli staat inmiddels al klaar dus je zal de verrekening terug zien op de factuur van augustus!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Jadetumah, ik heb zojuist de kosten voor de periode wanneer je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten vergoed! Je factuur voor juli staat inmiddels al klaar dus je zal de verrekening terug zien op de factuur van augustus!

Reageer