Beantwoord

Vergoeding voor 20 dagen geen Internet & tv

• 11 mei 2018
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

Beste,

Mijn internet was thuis uitgevallen (ergens in een kastje hadden ze glasvezel eruit getrokken). De eerste keer dat ik belde is er geen ticket voor mij aangemaakt. De tweede keer dat ik belde duurde het 3 dagen voordat ik van guidion bericht kreeg, die konden pas 4 dagen na dat berichtje komen. Eenmaal langs geweest zou ik binnen 24u worden gebeld voor reparatie, dit duurde ook weer 5 dagen (3 werkdagen). Al met al heeft dit maar liefst 20 dagen moeten duren. Ik kon hierdoor niet thuiswerken en tv kijken. T-Mobile bood mij tot nu toe uit zichzelf geen vergoeding aan. Uiteraard ben ik hier niet tevreden over.

Ik hoor graag wat jullie voor mij kunnen betekenen,

Groetjes
icon

Beste antwoord door Brian 15 mei 2018, 17:02

Hi Rick, het liefst zit je natuurlijk nooit zonder internet! In het geval van een storing sturen we eerst onze eigen monteur langs (van Guidion). Als de oorzaak aan de binnenkomende lijn blijkt te liggen dan kan onze monteur dit niet oplossen maar schakelen we inderdaad de netbeheerder voor je in. In deze gevallen komt er dus twee keer een monteur en deze moeten ingepland worden waardoor het soms even kan duren voordat we de storing voor je kunnen verhelpen.

Mijn excuses voor de overlast en goed om te horen de storing is verholpen! Uiteraard betaal je niets voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting, ik heb deze kosten zojuist dan ook meteen voor je vergoed! Je factuur voor mei staat net klaar dus de vergoeding wordt meegenomen in je factuur van juni. Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi Rick, het liefst zit je natuurlijk nooit zonder internet! In het geval van een storing sturen we eerst onze eigen monteur langs (van Guidion). Als de oorzaak aan de binnenkomende lijn blijkt te liggen dan kan onze monteur dit niet oplossen maar schakelen we inderdaad de netbeheerder voor je in. In deze gevallen komt er dus twee keer een monteur en deze moeten ingepland worden waardoor het soms even kan duren voordat we de storing voor je kunnen verhelpen.

Mijn excuses voor de overlast en goed om te horen de storing is verholpen! Uiteraard betaal je niets voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting, ik heb deze kosten zojuist dan ook meteen voor je vergoed! Je factuur voor mei staat net klaar dus de vergoeding wordt meegenomen in je factuur van juni. Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Beste Brian,

Bedankt voor het antwoorden. Ik heb inmiddels de mail gezien met de vergoeding. Dank!
Reputatie 6
Badge +7
Hey Rick, top! Graag gedaan! 🙂

Reageer