Beantwoord

Verhuizen

• 29 april 2018
  • 2 reacties
  • 838 Bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen! Kan ik dan T-Mobile thuis gewoon meenemen? Zo niet wat moet ik dan allemaal doen? M.v.g Dennis

Moderator edit: Je kunt jouw verhuizing aan ons doorgeven via Facebook, Twitter deze Community of telefonisch, wij regelen dit graag voor je. Het is niet mogelijk om dit online zelf te doen.
icon

Beste antwoord door Sterre 1 mei 2018, 15:22

Hoi Dennis!

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! In ons verhuistopic vind je alle informatie over het verhuizen van jouw abonnement. Wat BeMu je in zijn reactie vertelde, is een goede samenvatting hiervan. Zorg dus dat je je verhuizing minimaal 4 weken van tevoren aan ons doorgeeft, zo weet je zeker dat wij je op tijd kunnen aansluiten in jouw nieuwe woning. Ik zie dat jouw contract loopt tot 18-10-2018, dus we hebben een verhuisbewijs nodig om de verhuizing van jouw T-Mobile Thuis in orde te maken. In het topic dat ik je doorgaf, kun je lezen wat er op dat bewijs moet staan. Je kunt dit bewijs doorsturen via Facebook of Twitter. Ik raad je aan het niet via deze Community te doen om jouw privacy te beschermen. Leuk dat je ons wilt meenemen naar jouw nieuwe plek! Laat je mij het weten als ik verder kan helpen in het verwerken van jouw T-Mobile Thuis verhuizing?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ruim van te voren melden bij de provider dat je gaat verhuizen, en wat je adres wordt ook is het belangrijk of je wel of geen glasvezel krijg zo ja dan moet er ALTIJD een monteur van Guidion ingepland worden.
Je bestaande abonnement wordt opgezegd en van af de opleverdatum in je "nieuwe" woning heb je weer een nieuw contract voordeel is dat je dan wel weer de korting krijg die er bijhoort, althans zo ging het bij mij.

Wel kreeg ik een nieuw glasvezelmodem en de oude moest retour, helaas kreeg ik geen nieuwe Aria 6 settopboxen, deze schijnen vele malen beter te zijn dan de oude Amino's 140
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Dennis!

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! In ons verhuistopic vind je alle informatie over het verhuizen van jouw abonnement. Wat BeMu je in zijn reactie vertelde, is een goede samenvatting hiervan. Zorg dus dat je je verhuizing minimaal 4 weken van tevoren aan ons doorgeeft, zo weet je zeker dat wij je op tijd kunnen aansluiten in jouw nieuwe woning. Ik zie dat jouw contract loopt tot 18-10-2018, dus we hebben een verhuisbewijs nodig om de verhuizing van jouw T-Mobile Thuis in orde te maken. In het topic dat ik je doorgaf, kun je lezen wat er op dat bewijs moet staan. Je kunt dit bewijs doorsturen via Facebook of Twitter. Ik raad je aan het niet via deze Community te doen om jouw privacy te beschermen. Leuk dat je ons wilt meenemen naar jouw nieuwe plek! Laat je mij het weten als ik verder kan helpen in het verwerken van jouw T-Mobile Thuis verhuizing?

Reageer