Beantwoord

Verhuizen en T-Mobile Thuis meenemen

• 14 november 2018
  • 10 reacties
  • 575 Bekeken

Ik wil graag mijn tmobile thuis mee verhuizen. Ik heb jullie hulp daar bij nodig.
icon

Beste antwoord door Seccie 14 november 2018, 05:23

Goedemorgen @MikeyVL,

Welkom bij de T-mobile community.
Wat leuk dat je je T-mobile Thuis abonnement wil (mee) verhuizen. Ik verwijs je graag door naar de volgende sites omtrent verhuizingen.

[Info] ik ga verhuizen, wat nu?
Internet verhuizen van T-mobile Thuis

Verder verwacht ik dat spoedig een T-mobile moderator je aanvraag verder in behandeling zal nemen.

Kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen @MikeyVL,

Welkom bij de T-mobile community.
Wat leuk dat je je T-mobile Thuis abonnement wil (mee) verhuizen. Ik verwijs je graag door naar de volgende sites omtrent verhuizingen.

[Info] ik ga verhuizen, wat nu?
Internet verhuizen van T-mobile Thuis

Verder verwacht ik dat spoedig een T-mobile moderator je aanvraag verder in behandeling zal nemen.

Kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi MickeyVL,

Wat leuk dat we met jou mee mogen verhuizen! Dat maakt me blij. Ik help je hier dan ook graag bij. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook lees ik graag jouw nieuwe adres en per wanneer je daar jouw T-Mobile Thuis abonnement in wil laten gaan. Wil je het abonnement hetzelfde houden, of wil je nog iets wijzigen? Denk bijvoorbeeld aan een extra TV Box, snellere snelheid of misschien wel een product minder. Ik adviseer je wel Alles-in-1 te nemen, gezien je een half jaar korting krijgt. Ik hoor graag wat ik voor je kan doen!

Hi Team,

I have to shift my house from one address to another address in the same municipal.

Can you please suggest if the same connection  of internet will be transferred or not, Also do I need to pay all the installation charges again if the same connection can be transferred? 

Regards

Ashish

Reputatie 7
Badge +18

Hello @ashish01july 

On the website of T-Mobile via the postcodecheck you can see what's available at your new address, maybe the same connection type/speed is not available there.

You will start a new subscription at your new address. Afterwards the activation costs will be refunded I guess but in case of Fiber you'll still pay the installation costs of €37,50.

@Waqqas I can see the same package available at my new address can you check and confirm the same if i have to installation cost or not?

Reputatie 7
Badge +18

@ashish01july 

I'm not a moderator sorry, also a customer.

Moving to a new address means a new connection to your house so you'll have to pay activation costs and installation costs in case of Fiber.

Since you're a customer allready the activation costs of 30 euro will be refunded afterwards.

Connection can not be transferred.

Reputatie 2

Wat een ongelooflijk zoeknet is dit mbt verhuizen….  Eerst 22 min. aan de telef. -en toen opgegeven- dan een schatrobot die me naar div. links stuurt en uitkomt op dit dit doolhof terwijl gesuggereerd wordt dat je dan iemand krijgt ipv allerlei verwijzingen. Is dat communiceren? Mijn contract is afgelopen dus ik kan snel kappen met t-mob. Toch geef ik jullie nog een kans ondanks de waardeloze bereikbaarheid. (En dit is al jaren zo!) Na deze frustratie na een vet uur klooien dan nu waar het om gaat: Onder voorbehoud corona (over wat bij vertraging geen woord) staat de verhuisdatum vast; Oplevering nieuw gebouwd appartement op 9.11,  Ik wil internet, TV en vast tel. en uiteraard asap op nieuw adres. Dus: 1. wanneer en waar en hoe uiterlijk verhuizing aangeven? 2. is kabels trekken gratis zoals andere aanbieders doen bij nieuwbouw met nieuw abo en zo niet, wat kost het? 3. kan ik mijn huidige contract (afgelopen sept. ‘20) meenemen qua inhoud?

Dik een uur bezig en nog niet zeker… Ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook zo moeilijk ging. mvg, r.s.

Reputatie 2

aanvulling op bruce: oplevering op 9.11 maar verhuizing op 15.12.20

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @bruce27 

In bovenstaande topic staat al om je verhuizing minimaal 4 weken van tevoren door te geven.

Dit zou je het beste kunnen doen via Facebook of Twitter (als je een robot krijgt te spreken dan zeg je gewoon ik wil een medewerker spreken en dan zal een medewerker je later antwoord geven). Via Facebook of Twitter omdat je ook een officieel document van de verhuizing moet uploaden en dat gaat hier niet in een privé bericht.

Bij verhuizing kijk eerst wat er beschikbaar is DSL of glasvezel. Je kan doorgeven wat je allemaal in je abonnement wilt, je zult in je nieuwe appartement wel een nieuw contract voor een jaar aangaan.

Reputatie 2

dank je wel, dat is snel. Helaas kan je mijn vragen niet allemaal beantwoorden en moet ik t-mob toch zelf hebben. (twitter en facebook weiger ik principieel. weer uren studie net als dit forum want bv dat ik een mail krijg dat er een antwoord is was ook een raadsel; vond ik nergens. (maar misschien overheen gekeken. Een gebruiksaanwijzing voor nieuwkomers misschien wel zo handig?) En waarom niet automatisch van uit je t-mob account doorklikken naar het forum maar moet dit via een nieuw forum-account? Lastig allemaal. Maar het is vrijwiliggerswerk begrijp ik uiteindelijk; t-mob schuift het schaamteloos af? Ik zal die robot maar proberen. nogmaals dank.

Reageer