Onlangs ben ik verhuisd. Ik heb op tijd aangegeven dat ik op 12-10 de aansluiting op mijn nieuwe adres wilde. Dat is ook netjes uitgevoerd. Echter krijg ik een dag daarna een mail van T-Moblie dat mijn abonnement op mijn oude adres pas per 06-11 wordt afgesloten. Dit zou betekenen dat ik dus 3 weken dubbel zou moeten betalen.
Hierover contact opgenomen met de klantenservice. Pas na 30 minuten kreeg ik iemand aan de telefoon. Probleem uitgelegd. Deze gaf aan dat ik op 21-10 “even” terug moest bellen en dat alles dat netjes werd geregeld. Op 22-10 weer contact opgenomen met de klantenservice. Dit keer nog langer in de wacht gestaan, 45 minuten. Weer uitgelegd waarvoor ik belde. Deze persoon gaf aan dat de eerste het niet goed had begrepen. Hij zou wat uitzoeken en mij terugbellen. We zijn nu een week later en nog niets gehoord.
Tevens vind ik echt absurd dat de klantenservice zo overbelast is en dat je zo lang moet wachten. Dat is geen reclame voor jullie.
Ik hoor graag hoe mijn probleem nu wordt opgelost.
Beste antwoord door Jason
Hoi
Bedankt dat je jouw verhaal hier doet, zo kan ik het meteen in orde maken. De vergoeding voor de periode 12 oktober tot 6 november zal ik direct aanmaken. Deze vergoeding wordt dan een op volgende rekening in mindering gebracht op het maandbedrag. Sorry dat er miscommunicatie is ontstaan vanuit ons, dat mag niet gebeuren. Ik zal de desbetreffende collega's inlichten met betrekking tot de werkwijze en aangeven dat jij hierdoor nog langer wacht op een oplossing.
Wat betreft de wachttijd bij de Klantenservice: het is inderdaad enorm druk geweest en we hebben te maken gehad met onderbezetting. Gelukkig hebben we vandaag het goede nieuws mogen ontvangen dat er vanaf heden nieuwe collega's starten en de wachttijden inmiddels al aanzienlijk verkort zijn. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het te lang te druk is geweest, maar er wordt aan gewerkt om veel meer extra manuren in de lijn te krijgen.
Zodra de vergoeding straks is goedgekeurd, ontvang je van mij een e-mail met de bevestiging. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het me dan alsjeblieft weten. Dan help ik je zo snel mogelijk!
Update: het bedrag is direct goedgekeurd (€ 51, 02). Je zult dit bedrag op de rekening van december of januari verrekend zien worden. Stay safe!