Beantwoord

Verhuizing doorgeven

  • 22 februari 2021
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Hallo,

Ik probeer via jullie website een verhuizing door te geven maar ik loop vast omdat ik niet de juiste optie kan selecteren. Zoals je in de afbeelding hieronder kunt zien kan ik geen keuze maken bij ‘Op hoeveel TV's wil je kijken?’.

Hierdoor kan ik niet verder in het proces. Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

Daan

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 februari 2021, 10:43

Hi @KiwiMc, congrats met jouw nieuwe paleisje! Top dat je hier zelf al mee aan de slag bent gegaan. Je hoort inderdaad zonder problemen de optie ‘Op hoeveel TV's wil je TV kijken’ aan te klikken. Wat jij mag doen is mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met de volgende informatie, dan maak ik de verhuizing handmatig voor jou in orde.

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! 

2. De verwerkingstijd van een verhuizing is ongeveer een maand. Wees er dus op tijd bij!

3. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Meer informatie hierover kan ik je geven zodra ik je nieuwe adres heb ontvangen.

4. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.

5. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.

 

Samengevat heb ik dit van je nodig in een privébericht:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Je nieuwe postcode en huisnummer

- Je verhuisdatum - Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?

- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik help je graag om de verhuizing door te voeren! En laat het mij vooral weten als je ergens anders ook niet helemaal uitkomt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @KiwiMc 

Is dit ook zo wanneer je het via een ander apparaat/browser probeerd?

Hoi @Waqqas,

Bedankt voor je tip maar helaas heeft het niet geholpen. Heb het geprobeerd met edge, firefox en ook nog op mijn mobiel met verschillende browsers. 

 

Hi @KiwiMc, congrats met jouw nieuwe paleisje! Top dat je hier zelf al mee aan de slag bent gegaan. Je hoort inderdaad zonder problemen de optie ‘Op hoeveel TV's wil je TV kijken’ aan te klikken. Wat jij mag doen is mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met de volgende informatie, dan maak ik de verhuizing handmatig voor jou in orde.

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! 

2. De verwerkingstijd van een verhuizing is ongeveer een maand. Wees er dus op tijd bij!

3. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Meer informatie hierover kan ik je geven zodra ik je nieuwe adres heb ontvangen.

4. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.

5. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.

 

Samengevat heb ik dit van je nodig in een privébericht:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Je nieuwe postcode en huisnummer

- Je verhuisdatum - Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?

- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik help je graag om de verhuizing door te voeren! En laat het mij vooral weten als je ergens anders ook niet helemaal uitkomt.

Reageer