Beantwoord

verkeerde facturen slechte behandeling

• 14 november 2018
  • 4 reacties
  • 403 Bekeken

Beste allen

medio maart hebben wij onbeperkt bellen aangevraagd de maandkosten waren 54,80 in april werd er ineens 190 euro afgeschreven. vervolgens werdt er geblokkeerd. Wij hebben toen gebeld en werden weer aangesloten. We dachten dat het was opgelost. Mei ineens 120 euro afgeschreven en weer geblokkeerd. We belden weer en bleek nog steeds een fout van het systeem van t-mobile onbeperkt bellen was aangevraagd maar niet doorgevoerd waardoor er gebruikskosten werden berekend die dus niet klopte. nu zijn we vanaf april met dit bezig inmiddels 7 MAAL AFGESLOTEN echt te zot voor woorden en dezelfde kimberly van certin die ons die 7 maal heeft afgesloten presteert om in nog geen 4 dagen een factuur van 182 euro met regeling van 26 euro per maand weer te blokkeren en 4 dagen later 300 euro ineens opeisen tot op heden nog geblokkeerd en geen diensten wel factuur van november betaald en nog 79 euro tegoed maar geen diensten helaas beste mensen ABSOLUUT GEEN AANRADER WEGBLIJVEN EN EEN ANDERE PROVIDER ZOEKEN Z.S.M.
Ook diverse malen gevraagd naar hoofdkantoor net nog gesproken met marcel eerder met samira en chanel en meerdere

• 7x afsluiten
  • verkeerde rekeningen sturen
  • meerdere malen moeten bellen omdat het niet begrepen werd dat er verkeerde kosten geincaseerd werden
  • zomaar de horen erop gooien
  • terugbetalingen niet zien en of doen waardoor er teveel op incasso staat
OJA nu nog de grap willen we ons abonnement stop zetten is dit niet mogelijk vanwege de blokkade door certin

KIJK UIT EN PAK GEEN TMOBILE ALL IN ONE
icon

Beste antwoord door Brian 21 november 2018, 16:48

Hi ananymus 0416, het klopt dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het aanpassen van je Bellen abonnement, excuses hiervoor. Deze kosten hebben we inmiddels vergoed en die zijn verrekend met je factuur van november. Je kan deze factuur bekijken via My T-Mobile Thuis . Het afsluiten komt echter niet hierdoor maar door het niet nakomen van eerdere betaalafspraken die je met ons incassobureau Certin hebt gemaakt. Ik zie dat je hier al meerdere malen contact met ons en Certin over op hebt genomen. Als je nog vragen hebt dan wil ik je in dit geval daarom ook naar Certin verwijzen. Zij zijn helemaal op de hoogte van de situatie en kunnen je eventuele vragen beantwoorden!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi ananymus 0416, het klopt dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het aanpassen van je Bellen abonnement, excuses hiervoor. Deze kosten hebben we inmiddels vergoed en die zijn verrekend met je factuur van november. Je kan deze factuur bekijken via My T-Mobile Thuis . Het afsluiten komt echter niet hierdoor maar door het niet nakomen van eerdere betaalafspraken die je met ons incassobureau Certin hebt gemaakt. Ik zie dat je hier al meerdere malen contact met ons en Certin over op hebt genomen. Als je nog vragen hebt dan wil ik je in dit geval daarom ook naar Certin verwijzen. Zij zijn helemaal op de hoogte van de situatie en kunnen je eventuele vragen beantwoorden!
Er is meerdere maals contact geweest met certin ook met kinmberly die 7 keer heeft agesloten 31-10-18 een mail 182 openstaand nog geen 4 dagen later een mail ineens 300 te betalen hoe verklaar je dat daarnaast hoe verklaar je augustus 133 creditering 79, zoveel tegoed waar is die net als de 7 euro van november geen overzicht meer je moet proffesor zijn om nog uit die rekeningen van jullie te kunnen komen zijn nog woorden van u collega john zelf inmiddels john samira chanel marcel en nog meerdere op dit probleem wanneer lost het op en krijg ik een keer het bedrag dat klopt na aftrek credits want maand aug. is geen 133 maar nog 79 open en nov ook 7 open ?????? waneer worden die verekend en met welke maand

daarnaast 7 keer geblokkeerd en dus 7 dagen zonder diensten nu weer geblokkeerd en nog 14 dagen erbij maar wel betaald ??????????????????????????????????????????????????

voor heel november
KIMBERLY VAN CERTIN HEEFT 7 MAAL AFGESLOTEN

Ookal geeft iemand anders de fout toe toch sluit kimberly van certin af en gooit zei de hoorn erop zelfs bij chanel van t mobile

samira T-mobile komt er niet uit met certin

chanel T-mobile komt er niet uit met certin

marcel T-mobile komt er niet uit met certin

john T-mobile komt er niet uit met certin

En dan stuurt u mij als klant naar certin zei die mij 7 maal afsluiten en u collega`s er niet mee uit komen binnen 4 dagen van 31-10 tot 4-11 van 182 naar 300 ?????? en dan stuur je mij ff makkelijk naar de boemannen toe maar ondertussen certin is van jullie en door jullie aangesteld

05-03-2018

onbeperkt bellen plus aangevraagd 15euro per maand april 190 euro belkosten mei 120 euro belkosten

7 keer afsluiten

14+ dagen zonder levering

elke maad 10 euro administratie kosten (terwijl er verkeerde incasso`s gedaan worden )

vele malen bellen wel tot 4 tot 6 uur per dag om proberen tot een oplossing te komen

en dan zeg je dit #BRIAN

hahahahahahahahahahahahahahahaha

wordt tijd dat jullie je spullen terug verkopen aan KPN of andere boekhouders gaan regelen zoals jullie eigen personeel zegt er zijn professoren nodig om deze rekeningen te kunnen lezen

*********Mensen pak nooit geen T-Mobile en als u de kans krijgt contract direct opzeggen************
Reputatie 5
Badge +2
Ik lees dit verhaal met belangstelling, of ik zelf mocht mij dit onverhoopt overkomen dit op een forum zou plaatsen? nee denk het niet.

persoonlijk vind ik dat ondernemingen als T-Mobile e.a. ondernemingen welke zich op de publieke sector richten zeer terughoudend moeten zijn met inschakelen incassobureau's aangezien dit soort bureau's een zeer slechte reputatie hebben, geen enkele uitgezonderd maar ook voor het eigen imago is het heel slecht.

Reageer