Beantwoord

Verlengen abonnement

• 16 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Ik kreeg een aanbod om het contract van thuis te verlengen. Dan zou ik voor 6 mnd een korting krijgen en 47 pmnd betalen. Ala ik nu hetzelfde abonnement opnieuw ala nieuwe klant afsluit slechts 40 euro. Janmer dat bestaande klanten niet dezelfde actie hebben minimaal.
icon

Beste antwoord door Sander 23 oktober 2017, 16:21

Er kan verschil zitten tussen het eerstejaars voordeel en het verlengaanbod. Maar wees gerust, je loopt niets mis. Jij hebt immers dit voordeel al ontvangen! Ben je tevreden met onze diensten en je wilt verlengen, dan zijn wij daar blij mee. Zo blij dat we ook weer een nieuwe korting bieden als je bijtekent!

PS. We hebben nu ook een combivoordeel als je ook een mobiel abonnement hebt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er kan verschil zitten tussen het eerstejaars voordeel en het verlengaanbod. Maar wees gerust, je loopt niets mis. Jij hebt immers dit voordeel al ontvangen! Ben je tevreden met onze diensten en je wilt verlengen, dan zijn wij daar blij mee. Zo blij dat we ook weer een nieuwe korting bieden als je bijtekent!

PS. We hebben nu ook een combivoordeel als je ook een mobiel abonnement hebt!
En wat is die korting dan? weer voor 1 jaar erbij kan men best hier plaatsen want die korting is voor iedereen die wil verlengen dus wat is dus de verlengings korting?
wat ik bedoel wees eens een beetje meer opener tegen vaste klanten want er zijn geen geheimen of het moet zo zijn dat het er wel is , dat de ene een goedkopere krijgt omdat ( een andere medewerker krijgt?)die het wel doet
Reputatie 7
Badge +8
Hi davith, zeker geen geheimen maar de korting kan wel anders zijn afhankelijk van je pakket. Daarom hebben we verkoopadviseurs voor je klaarzitten die de mogelijkheden graag met je doornemen! Je kan hiervoor contact opnemen via het gratis nummer 0800 0092 optie 5. Ik weet zeker dat we je een mooi aanbod kunnen doen!

Reageer