Beantwoord

verlengen en ineens geen afgesproken korting

Ik wilde verlengen. Ik heb enkel internet thuis en wilde er TV en telefoon bij hebben. Laatst daar over gebeld en toen kon dat met de eerste 6 maanden 20 euro korting. Bel ik net weer om het te regelen, zegt die mijnheer dat ze dat enkel bij nieuwe klanten doen. Jammer dat niet iedereen op een lijn zit. Maar wat moet ik nu?
icon

Beste antwoord door Brian 16 februari 2018, 10:46

Hey funkyduck, als nieuwe klant ontvang je éénmalig een éxtra hoge korting zoals jij die ook hebt ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. Het klopt dus dat je deze korting niet nog een keer kan ontvangen, mijn excuses dat dit in eerste instantie verkeerd is aangegeven. Maar niet getreurd, ook bij je verlenging ontvang je korting! Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen via 0800 1603, hier zit één van onze verkoopadviseurs voor je klaar!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey funkyduck, als nieuwe klant ontvang je éénmalig een éxtra hoge korting zoals jij die ook hebt ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. Het klopt dus dat je deze korting niet nog een keer kan ontvangen, mijn excuses dat dit in eerste instantie verkeerd is aangegeven. Maar niet getreurd, ook bij je verlenging ontvang je korting! Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen via 0800 1603, hier zit één van onze verkoopadviseurs voor je klaar!
Omdat ik bij het afsluiten enkel internet had, had ik toen geen korting.
En nu ik wil verlengen, krijg ik ook niet de korting van 20 euro die mij voorgeschoteld werd toen ik telefonie en televisie er bij wilde hebben. En gebeld had ik dus zoals ik aan gaf. Dus jouw advies om te bellen omdat dat het beste is wat ik kan doen, werkt niet. Vandaar dus ook eigenlijk dit topic! 😛
Reputatie 4
Badge +2
Hoi funkyduck!

Als je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, laatste vier cijfers van je rekeningnummer en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent kunt geven, zorg ik dat een van onze verkoopadviseurs jou gaat bellen om je het aanbod rustig uit te leggen. Ik verzeker je, je gaat er tevreden mee zijn! Hoe graag ik je ook via dit topic een aanbod wil doen, het kan alleen telefonisch. Ik zie graag je privébericht tegemoet, ik kijk ernaaruit je heeeeel blij te maken!
Ik heb zojuist mijn gegevens naar je gestuurd Sterre. Ik laat je weten of je me heeeeeel blij gaat maken 😉
Reputatie 4
Badge +2
Thanks, funkyduck! Ik heb je gegevens inderdaad ontvangen, de afdeling die jou hierover kan bellen gaat je vandaag bellen! Ik ben benieuwd hoe groot je lach kan zijn! 😃
Ik zal je een foto van mijn lach sturen 😛
Reputatie 4
Badge +2
Ha funkyduck! Ik hoorde dat je verlengd hebt, yay!!! Ik ben super blij dat je dat hebt gedaan. Als je nu mijn lach eens kon zien..... Wij vieren hier een feestje, op nog een mooi jaar samen met jou!

Ik lig hier helemaal dubbel! haha, weer een hele andere lach nu.
Maarre, dat ben jij toch helemaal niet in die zwarte jurk? 🆒

Reageer