Beantwoord

Verschil tussen kortingen

• 16 januari 2019
  • 26 reacties
  • 607 Bekeken

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil tussen deze twee kortingen is?

Het enige verschil lijkt te zijn dat je bij de standaardoptie na 6 maanden 5 euro/maand meer betaald.
icon

Beste antwoord door Brian 28 januari 2019, 14:48

Hi @Olaf van der Spek, wat @OndersteSteen zegt klopt helemaal en jij hebt het ook bij het juiste eind. Je hebt ook al een ander topic met betrekking tot de kortingen gemaakt en ik leg het hier graag nog een keer uit voor de volledigheid 🙂 :

Als nieuwe klant ontvang je 1 keer een éxtra hoge korting. Dit is 6 maanden € 20,- korting óf 6 maanden € 15,- korting + je Tweede TV Box gratis zolang je gebruik maakt van Alles-in-één. Deze laatste optie is inderdaad voordeliger als je gebruik maakt van twee TV Boxen en is dus nóg een extra voordeeltje.

Wil je na een jaar verlengen? Dan ontvang je niet nog een keer de extra hoge korting maar we doen je uiteraard wel weer graag een nieuw aanbod. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen via ons gratis telefoonnummer 0800 0092, dan neemt één van mijn collega meteen de mogelijkheden met je door! 🙂
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Olaf van der Spek
Volgens mij is het antwoord Hier te lezen!
Hoi CrisTien,

Volgens mij niet..
Reputatie 7
Badge +10
bij de 2de optie is je 2de tv kastje gratis maar heb je de eerste 6 maanden 5 euro per maand minder korting.
De eerste zes maanden betaal je in beide gevallen hetzelfde..
Reputatie 5
Badge +2
@Olaf van der Spek
Klopt! Die tweede optie is vooral aantrekkelijk voor klanten met twee of meer TV Boxen. Heb je genoeg aan één TV Box, dan is optie 1 weer beter. 😄
dan is optie 1 weer beter. 😄

Waarom is optie 1 überhaupt een optie als je 2 TV boxes wil?
Ten opzichte van optie 2 is er geen enkel voordeel.

En waar komt het verschil in de prijs van alles-in-1 vandaan (30 euro vs 35 euro)?
De extra TV ontvanger valt onder Extra's.
Niemand van T-Mobile die dit uit kan leggen?
Reputatie 3
@Piotr zijn uitleg is toch duidelijk genoeg? Voor mij wel ...
Het beantwoord mijn (laatste) vragen niet.
Maar als het voor jou duidelijk is, kun jij ze misschien beantwoorden. 😉
Reputatie 3
@Olaf van der Spek

Klopt! Die tweede optie is vooral aantrekkelijk voor klanten met twee of meer TV Boxen. Heb je genoeg aan één TV Box, dan is optie 1 weer beter. 😄

En omdat niet iedereen alles-in-1 wil.
Knock knock
Reputatie 7
Badge +7
Hi @Olaf van der Spek, wat @OndersteSteen zegt klopt helemaal en jij hebt het ook bij het juiste eind. Je hebt ook al een ander topic met betrekking tot de kortingen gemaakt en ik leg het hier graag nog een keer uit voor de volledigheid 🙂 :

Als nieuwe klant ontvang je 1 keer een éxtra hoge korting. Dit is 6 maanden € 20,- korting óf 6 maanden € 15,- korting + je Tweede TV Box gratis zolang je gebruik maakt van Alles-in-één. Deze laatste optie is inderdaad voordeliger als je gebruik maakt van twee TV Boxen en is dus nóg een extra voordeeltje.

Wil je na een jaar verlengen? Dan ontvang je niet nog een keer de extra hoge korting maar we doen je uiteraard wel weer graag een nieuw aanbod. Hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen via ons gratis telefoonnummer 0800 0092, dan neemt één van mijn collega meteen de mogelijkheden met je door! 🙂
Hoi Brian,

Dit topic gaat niet over verlengen.

Deze laatste optie is inderdaad voordeliger als je gebruik maakt van twee TV Boxen en is dus nóg een extra voordeeltje.

Dus eigenlijk is dat bestelformulier gewoon nodeloos ingewikkeld. ;)
Kunnen jullie daar misschien iets aan doen?
Reputatie 5
Badge +2
Hey Olaf,

We bieden klanten de keuze om zelf een korting te kiezen. Klanten met 1 TV Box zullen eerder geneigd zijn de € 20,- euro korting te kiezen. Terwijl klanten met meerdere TV Boxen misschien de andere optie prefereren. Uiteindelijk blijft de keuze bij de klant.😄 Regelmatig komen er nieuwe acties. Dus het kan zo zijn dat er binnen afzienbare tijd weer een nieuwe kortingsactie volgt met weer een andere kortingsactie.
Hey Olaf,

We bieden klanten de keuze

https://nl.wikipedia.org/wiki/Keuzestress

om zelf een korting te kiezen. Klanten met 1 TV Box zullen eerder geneigd zijn de € 20,- euro korting te kiezen.
Terwijl klanten met meerdere TV Boxen misschien de andere optie prefereren.

Misschien?
Waarom zouden ze de andere optie kiezen?

Met 2 TVs komt de vraag neer op:
"U wilt twee ontvangers. Wilt u daarvoor 0 euro of 5 euro/maand betalen (na 6 maanden)?"
Knock knock
Reputatie 7
Badge +6
Who's there? 😉
To.
Reputatie 3
Toen tomaten tomaten tomaten tovrat
Reputatie 3
To en tom aten tomaten tom at en to vrat
Ah, dat maakt het een stuk begrijpelijker. 😃
Reputatie 3
To.