Beantwoord

Verwerkingstijd retourneren apparatuur, vertraging verhuisaanvraag

• 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Ik heb vorige week mijn apparatuur teruggestuurd, welke door een fout van Tmobile Thuis klantenservice mij toegestuurd zijn. In de afgelopen twee weken heb ik 5 keer contact gehad met de klantenservice, waarvan ik elke keer 30 minuten in de wacht heb gestaan voordat ik geholpen kon worden. Waarna ik foutief geïnformeerd ben en verkeerde acties zijn uitgezet waardoor apparatuur die ik niet moest ontvangen, toch ontvangen heb, en een bestelling geannuleerd is, die mogelijk niet geannuleerd had hoeven zijn.

Deze retourzending heeft (helaas) vertraging opgelopen afgelopen weekend bij PostNL Maar is nu (twee keer?) afgeleverd geweest in de afgelopen dagen, maar nog steeds geen bericht dat het retour van de apparatuur verwerkt is.
Zie hieronder ook een afbeelding van de track en trace bewegingen:

Dat dit erg lang moet duren vind ik erg vervelend, en ook ronduit schandalig. Vanwege deze foutieve apparatuur staat een bestelling open wat mijn verhuisaanvraag vertraging laat oplopen. Ondertussen zit ik in mijn nieuwe huis zonder vast internet terwijl ik en mijn vriend allebei genoodzaakt zijn om thuis te werken zonder een vaste verbinding.

Ik ben al 3,5 jaar lang trouwe t-mobile thuis klant (en langer mobielklant), tot op heden toe zonder negatieve ervaringen, maar dit laat en erg vervelende voetafdruk achter op mijn ervaringen en vervormt mijn beeld van T-mobile als bedrijf met een klantenservice wat ver onder de maat presteert. 

Mijn voornaamste vraag nu: Hoe lang duurt het nog voordat mijn geannuleerde bestelling verwerkt is en vervolgens mijn verhuizing verwerkt kan worden zodat ik zo snel mogelijk van vast internet gebruik kan maken?

icon

Beste antwoord door Jason 1 februari 2021, 14:19

Hoi @DaniqueWelmer, welkom op de Community en gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! 🏡

Hartstikke bedankt dat je de Extenders meteen teruggestuurd hebt, ik heb het gecheckt en we hebben ze retour gemeld vanmorgen. Ook heb ik ervoor gezorgd dat de lopende aanvraag nu voltooid is, je kunt jouw verhuizing nu wel in het systeem zetten. Sorry voor alle ongemak!

Is het gelukt om de Unlimited Internet vouchers te activeren? 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens ten aanzien van de verhuizing? Dan zorg ik ervoor dat dit geregeld wordt!

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! Dat is na een verhuizing vast mooi meegenomen.
2. De verwerkingstijd van een verhuizing is ongeveer een maand.
3. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Meer informatie hierover kan ik je geven zodra ik je nieuwe adres heb ontvangen.
4. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.
5. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.

Samengevat heb ik dit van je nodig:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Je nieuwe postcode en huisnummer
- Je verhuisdatum
- Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?
- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik begrijp dat dit nogal wat informatie is. Geen zorgen: zodra je dit allemaal hebt doorgelezen en mij de nodige informatie geeft, ga ik er voor zorgen dat de verhuizing voor je geregeld wordt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DaniqueWelmer, welkom op de Community en gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! 🏡

Hartstikke bedankt dat je de Extenders meteen teruggestuurd hebt, ik heb het gecheckt en we hebben ze retour gemeld vanmorgen. Ook heb ik ervoor gezorgd dat de lopende aanvraag nu voltooid is, je kunt jouw verhuizing nu wel in het systeem zetten. Sorry voor alle ongemak!

Is het gelukt om de Unlimited Internet vouchers te activeren? 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens ten aanzien van de verhuizing? Dan zorg ik ervoor dat dit geregeld wordt!

1. Op het moment dat ik een verhuizing voor je doorvoer, ga je automatisch een nieuw jaarcontract met ons aan, inclusief de nieuwe actievoorwaarden en tarieven. Goed nieuws: je ontvangt dan ook weer een leuke korting bij een Alles-in-1 pakket! Dat is na een verhuizing vast mooi meegenomen.
2. De verwerkingstijd van een verhuizing is ongeveer een maand.
3. De TV Box neem je altijd mee naar je nieuwe adres. Afhankelijk van de aansluiting in je nieuwe woning, ontvang je van ons een nieuw modem. Meer informatie hierover kan ik je geven zodra ik je nieuwe adres heb ontvangen.
4. Is er nog iets dat je aan je abonnement wenst te veranderen? Bijvoorbeeld een extra zenderpakket erbij of toch vast bellen? Laat het me gelijk weten. Tot aan je verhuizing kan er namelijk niets meer gewijzigd worden.
5. Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Houd er rekening mee dat je ook hier een adreswijziging doorgeeft, zodat je geen Klantvoordeel misloopt. Zodra je je verhuizing bij Thuis hebt doorgegeven én je je adres hebt gewijzigd in de Mobiele app, kun je je Klantvoordeel zelf weer aanzetten via thuismy.t-mobile.nl/klantvoordeel.

Samengevat heb ik dit van je nodig:

- Je huidige postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Je nieuwe postcode en huisnummer
- Je verhuisdatum
- Wil je nog wijzigen aanbrengen in je abonnement?
- Ga je akkoord met een nieuw jaarcontract?

Ik begrijp dat dit nogal wat informatie is. Geen zorgen: zodra je dit allemaal hebt doorgelezen en mij de nodige informatie geeft, ga ik er voor zorgen dat de verhuizing voor je geregeld wordt!

Reageer