Beantwoord

Verwijderen e-mailaccount

• 26 september 2018
  • 5 reacties
  • 702 Bekeken

• is een Top Poster
  • 9 reacties
bij het aanmaken van de e-mailaccounts heb ik een verkeerd account aangemaakt. Deze wil ik herstellen/verwijderen. Weet iemand hoe dit te doen. ik zie in het instellingenmenu van T-mobile thuis geen mogelijkheden?
icon

Beste antwoord door Sander 13 september 2019, 09:05

Hi @Chris_n.l.,

Ik zie dat je dit ook in het ander topic heb aangekaart. Daar zal ik ingaan op je verzoek.

Voor de goede orde, de moderators kunnen (zonder overspannen te worden) extra aangemaakte e-mailadressen voor je verwijderen. Je kunt hiervoor een verzoek doen in een nieuw topic, bij het abonnement wijzigen topic of door op een andere manier contact op te nemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi heuv!

Ik help je hier graag bij. Kun je me van wat meer informatie voorizen? Dan kan ik de juiste oplossing bieden. Bedoel je het hoofde-mailadres, dat je bij je bestelling aan ons hebt doorgegeven, of bedoel je de extra e-mailadressen die je aan kunt maken bij T-Mobile Thuis? Als je mij dit kunt laten weten, en welke wijziging je wilt aanbrengen, dan ga ik direct voor je aan de slag!
Beste Sterre, het gaat om een van de extra e-mailadressen die ik graag wil verwijderen om vervolgens het juiste e-mailadres aan te maken.. Zal ik je een persoonlijk bericht sturen om welk e-mailadres het gaat, of heb ik in de instellingen iets over het hoofd gezien.
Wat is nu de oplossing om een extra aangemaakt email adres bij T-mobile thuis te verwijderen? Ik kan het nergens vinden onder instellingen. Het gaat hier niet om het hoofd-emailadres.
Reputatie 5
Dat is een goede vraag, Sterre is van het ermee aan de slag gaan zo overwerkt geraakt dat ze vertrokken is als moderator en trouble shooter en het niet meer aankon om het te plaatsen.🙄🤪
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Chris_n.l.,

Ik zie dat je dit ook in het ander topic heb aangekaart. Daar zal ik ingaan op je verzoek.

Voor de goede orde, de moderators kunnen (zonder overspannen te worden) extra aangemaakte e-mailadressen voor je verwijderen. Je kunt hiervoor een verzoek doen in een nieuw topic, bij het abonnement wijzigen topic of door op een andere manier contact op te nemen met de klantenservice.

Reageer