Beantwoord

Verwijderen extra e-mail adres (niet het hoofdmail adres)

• 18 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 1114 Bekeken

• is een Top Poster
  • 8 reacties
Naast mijn hoofd mail adres heb ik 2 extra adressen aangemaakt. Nu wil ik deze adressen verwijderen omdat ik ze niet meer gebruik. Hierdoor kunnen eventueel anders mensen dit e-mail gebruiken.

Waar/hoe kan ik deze extra e-mail adressen verwijderen? Ik kan hiervoor nergens een optie vinden.
icon

Beste antwoord door Brian 21 augustus 2019, 14:16

Hi @Spaer, wat top dat je de e-mail adressen weer beschikbaar stelt voor iemand anders! Ik heb het hier nagekeken en ik kan de extra e-mail adressen blijkbaar zelf ook niet voor je verwijderen. Ik heb onze back office gevraagd of zij ze weg willen halen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hi @Spaer, wat top dat je de e-mail adressen weer beschikbaar stelt voor iemand anders! Ik heb het hier nagekeken en ik kan de extra e-mail adressen blijkbaar zelf ook niet voor je verwijderen. Ik heb onze back office gevraagd of zij ze weg willen halen 🙂
Graag zou ik ook één van mijn extra aangemaakte email-adressen willen verwijderen. Helaas kan ik dat zelf niet onder mijn instellingen. Maar wie kan mij ermee helpen om deze te verwijderen?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Chris_n.l.,

Ik maak het graag voor je in orde. Mag ik in een privébericht (klik op mijn naam) jouw:

-postcode
-huisnummer
-geboortedatum
-laatste vier cijfers van je IBAN
-de e-mailadressen die je graag verwijderd wilt hebben

Dan maak ik het in orde voor je!

ik wil graag  mijn exstra mail acount verwijderen!!  hoe kan ik dit doen

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Markselder,

Ga ik voor je doen! Kun je mij de bovenstaande gegevens die mijn collega Sander deelt ook sturen in een privébericht? Laat mij dan ook gelijk weten om welk e-mail adres het gaat. Ik ga hier vervolgens mee aan de slag. 

Reageer