Beantwoord

verzendbewijs ter voorkomen 90 euro boete

• 23 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 217 Bekeken

retournummer: XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

bovenstaande zoals gevraagd aan mijn vader in ander topic

icon

Beste antwoord door Jason 26 oktober 2020, 16:55

Hoi @IamGoddess, welkom op de Community! 

Ik sprak jouw vader in het andere topic en wil je enorm bedanken voor de medewerking en moeite die jullie erin hebben gestoken. Ik zal het verzendbewijs toevoegen aan jouw klantprofiel. Hiermee is het afgedaan, nogmaals bedankt en stay safe!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @IamGoddess, welkom op de Community! 

Ik sprak jouw vader in het andere topic en wil je enorm bedanken voor de medewerking en moeite die jullie erin hebben gestoken. Ik zal het verzendbewijs toevoegen aan jouw klantprofiel. Hiermee is het afgedaan, nogmaals bedankt en stay safe!

Beste medewerker,

In antwoord op uw e-mail.

Ik heb de apparatuur reeds opgestuurd op 12 februari jongstleden. Het spreekt voor zich dat ik dit bedrag van 90,00 euro dus beslist niet zal gaan betalen. Ik heb een bewijs van post.nl. dat het is teruggestuurd. Ik sluit dit bewijs dan ook in een bijlage bij. Ook zal ik het bezorgbewijs op 15 februari jongstleden in een bijlage bijsluiten.

Wellicht is het beter dat jullie de administratie beter op orde houden. Jullie medewerkers doen maar wat en geven de verkeerde of onjuiste informatie. Gemakshalve ga ik er vanuit dat de 90,00 euro niet wordt afgeschreven. Gebeurt dit toch dan is dit onterecht en zal ik het geld per direct weer terugboeken. Aangezien ik vind dat jullie heel veel problemen veroorzaken hoop ik niet dat ik mijn abonnement moet gaan opzeggen! Op dit moment ben ik in tegenstelling tot de klantenservice van mobiel zeer en zeer ontevreden over T-Mobile thuis. Wellicht is een extra tegemoetkoming van alle problemen die jullie veroorzaken zeker op zijn plaats.

Voor de goede orde laat ik u dus nogmaals weten dat de boete van 90 euro onterecht is en ik deze dan ook zeer zeker niet ga betalen. Ook kunt u vast een melding maken dat indien jullie nog meer problemen veroorzaken ik einde contract zal overstappen naar een andere voor mij wel betrouwbare provider. Ik vraag u vriendelijk doch spoedig op deze mail te reageren.

Met vriendelijke groet,

Frank Kooij

Nog even een toevoeging van bovenstaande. Dit is nu wel de laatste keer want bij een volgende keer zeg ik bij einde contract mijn abonnement op! In tegenstelling tot T-mobile mobiel ben ik zeer en zeer ontevreden over T-mobile thuis. Een boete opleggen terwijl het apparatuur reeds is teruggestuurd vind ik verkapte diefstal!

Ik plaats van een boete vind ik een tegemoetkoming van alle ellende en ondeskundige medewerkers van de klantenservice meer op z'n plaats. Gemakshalve ga ik er dan ook van uit dat dit zeer spoedig wordt opgelost.

Heb op bovenstaande reeds per e-mail geantwoord!

Zou u het spoedig op kunnen lossen?

Reputatie 7
Badge +20

Zeg @Belfrankie  Wil je aub. Stoppen met bumpen. Hou je aan de forumregels.

je onderwerp komt aan de beurt. De moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Plaats even je bewijsje van post.nl dan kunnen de moderators gelijk kijken of je pakje al binnen is. 

groetjes

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Belfrankie ,

Dank je wel voor je bericht en welkom op de Community! Ik zie dat je meerdere berichtjes hebt achtergelaten. Weet dat we je graag helpen met je vraag, maar wel volgens de huisregels. Ik ben, om je zo goed mogelijk te helpen, direct gaan kijken binnen jouw account en zie dat er inmiddels contact is opgenomen via de telefonische klantenservice. Deze hebben jouw zaak inmiddels met veel zorg opgepakt en inmiddels is het verzoek ingeleverd om jou te compenseren voor het voorval. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak! Weet dat met de handelingen van mijn collega’s, de vergoeding helemaal in orde komt. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan kan je deze altijd via dit topic stellen. We hopen je hier op de Community zo goed mogelijk te helpen! 

Beste Boris,

Dank voor je bericht. Zal ik van de twee naar jullie gestuurde tv boxen nog het verzendbewijs op deze topic plaatsen of is dit niet nodig. Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groet,

Frank

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Belfrankie .

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik zie dat mijn telefonische collega’s al alles voor je hebben geregeld en er een vergoeding door dezelfde collega’s is aangemaakt. Het plaatsen lijkt mij niet meer nodig. Mocht je vragen hebben, weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je alvast een prachtig weekend! 

Reageer